Son Güncelleme: Cuma 19.06.2015
En çok Fenerbahçe taraftarı para harcıyor
Method Research ve Mastercard'ın iki ayrı araştırması Türkiye'deki taraftarın fanatiklik haritasını ortaya çıkardı. Buna göre, takımı için en çok parayı Fenerbahçeliler harcıyor
GENÇLER 'LİSANSLI ÜRÜN' DİYOR
15-17 yaş grubundakilerin yüzde 65'i lisanslı ürün satın alıyor. 55 ve üstü yaş grubunda bu oran yüzde 12'lerde... Erkeklerin yüzde 41'i, kadınların ise yüzde 40'ı lisanslı ürün satın alıyor. En çok lisanslı ürün alan taraftar da yüzde 48'le Fenerbahçe.
TÜRKLER MAÇ İÇİN İŞE GİTMİYOR
Mastercard'ın 5 bin futbolseverle yaptığı araştırmayla da taraftarların fanatiklik haritası çıkarıldı. Buna göre, Türkiye'de her iki taraftardan biri, tuttuğu takımın maçı için "hastayım" diyerek işe gitmediğini itiraf ediyor. Fanatik taraftarların yüzde 70'i Avrupa maçı için takımını yalnız bırakmayarak deplasmana gittiğini söylüyor. Türkler Avrupa deplasmanında ortalama 333 euro harcıyor.
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 2 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 3 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 4 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 5 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 6 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 7 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 8 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 9 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu
- 10 Adana’nın ihracatı 1 milyar dolara ulaştı! Adana’nın ihracatında ilk 4 ayda tekstil sektörü lider