Cuma 26.06.2015

Groupama'nın acenteleri memnun

Groupama acente memnuniyetini geçen yıla oranla 3 puan daha artırarak yüzde 84 memnuniyet oranını elde etti. Anket, 1706 kişinin katılımıyla gerçekleştirildi. Groupama, GFK araştırma şirketinin gerçekleştirdiği anket sonucunda acentelerinin, sağlanan hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçerek, onları Groupama'ya bağlayan ana faktörleri tespit etmiş oldu. Anket kapsamında genel memnuniyet, performans değerlendirilmesi ve bağlılık analizleri ölçümlendi. Genel memnuniyet anketinde geçen yıla oranla yükselen bir grafik sergileyen Groupama, 2015'de, ürün ve hizmetler ile ilgili genel değerlendirmede de performans artışı sağlayarak yüksek memnuniyet oranı yakaladı. Acentelerin Groupama'yı tanıdıklara tavsiye etmesinde ve Groupama ile çalışmaya devam etme eğiliminde de genel memnuniyete paralel olarak Bursa, Trabzon, Adana, İzmir ve Samsun bölgeleri yüksek skorlar ile öne çıktı. Son 2 yıl içerisinde Groupama'nın acenteler tarafından kurum imajının değerlendirmesinde 7 puan artış sağlanarak, bu oran 2015 yılı itibariyle yüzde 88'e yükseldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.