Giriş Tarihi: 26.06.2015

Seyahat sigortalarında büyüme devam ediyor

AXA Sigorta Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Yavuz Ölken, yurtdışı seyahat sağlık ürününün gelişmesi için zorunlu olmasının yanı sıra vatandaşların yurtdışı seyahatlerine gösterdikleri ilginin büyük önem taşıdığını söyledi. Axa Sigorta olarak seyahat sigortaları branşında üç temel ürünle hizmet verdiklerini belirten Ölken, 2014 yılında Yurtdışı Seyahat Sağlık ürününün yüzde 22 seviyesinde bir adet artışı ile seyahat sağlık sigortası portföylerinin yüzde 95'lik kısmını oluşturduğunu söyledi. Ölken, yurtdışı seyahat sağlık ürününün gelişmesinde zorunlu olmasının yanı sıra vatandaşların yurtdışı seyahatlerine gösterdikleri ilginin büyük önem taşıdığını, ürünün gelişimini biraz da ekonomik veriler ile ilişkilendirmenin mümkün olduğunu belirtti. Ölken, bu ürünün büyüme trendinin 2015'te yüzde 15-20 bandında gerçekleşeceğini düşündüklerini dile getirdi.
SEYAHAT SİGORTASI TEŞVİK EDİLMELİ
Ölken, yurtdışı seyahat sağlık ürününün sadece vizeye başvuranların değil, iş veya eğlence amacıyla yapılan tüm yurtdışı seyahatlerde kişiler tarafından tercih edilmesinin sağlanmaya çalışılması gerektiğini belirtirken, "Bu ürünün penetrasyon oranının yükselmesinde zorunlu olması önemli yer taşıyor, fakat burada asıl önemli olan seyahat edecek kişinin sigorta bilincinin oluşmasıdır" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.