Cuma 03.07.2015
Son Güncelleme: Cuma 03.07.2015

Prestige erozyonu

Bahçeşehir'deki Prestige AVM el değiştirince işler bıçak gibi kesildi. Rus şirketi MSDF, 1.5 yıl süren tadilat başlattı. Müşteri oranı yüzde 80 düştü. Onlarca mağaza dava açıyor

Bahçeşehir'in en hareketli alışveriş merkezlerinden olan Prestige AVM'deki mağaza sahipleri isyanları oynuyor. 30'un üzerinde dükkân sahibi, AVM'nin yeni patronlarına karşı dava açtı. Merkez, dışarıdan bakılınca kapalı göründüğü için müşteri gelmemeye başladı. Bunun üzerine AVM'nin yeni sahipleri kiraya 'kur' ayarlaması yöntemiyle yüzde 100 zam yapmış oldu. Prestige'deki sıkıntı, el değiştirmesiyle başladı. Rus şirket 22 milyon dolara aldığı AVM'yi hastane ya da okula çevirmek için belediyeye yaptığı ruhsat başvurusu yaptı. Ardından da 1.5 yıl süren bir tadilat çalışması başladı. AVM'yi dışarıdan gören müşteriler kapalı olduğunu düşünerek, gelmekten vazgeçti. Dükkânların sürekli müşterileri, mağaza sahiplerini arayarak kapalı olup olmadıklarını bile sordu. Rus şirketi MSDF'ye onlarca dava açıldı. Avukat Öznur Kurt, AVM'deki şirketlerin 1.5 yıl süren tadilat çalışmaları nedeniyle yaşadıkları zarar nedeniyle dava açtıklarını belirterek, "Yasaya göre 45 günü aşan tadilat çalışmalarında mağazalardan kira alınmaması gerekirken yönetim kira aldığı gibi döviz kurunu güncele çevirdiği için zam da yaptı. Bir şirket 620 bin liralık zarar tespit ettirdi. Bunu diğerleri izleyecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.