Cuma 10.07.2015
Son Güncelleme: Cuma 10.07.2015

İki kişiden biri emeklilikteki standartlarından kaygılı

AvivaSA ortağı Aviva ile birlikte, aralarında Türkiye'nin de olduğu 12 ülkeyi kapsayan bir araştırma yaptı. Buna göre, Türklerin yarıdan fazlası emeklilik döneminde bugünkü yaşam standardını koruyamayacağı endişesini yaşıyor. Türk halkının çalışan işgücünün yüzde 50'si ise emekliliğinde de çalışmak zorunda kalacağını düşünüyor. Emekli olduktan sonra yaşam standartlarını korumanın en iyi yolunun Bireysel Emeklilik Sistemi'ne (BES) yatırım yapmak olduğuna dikkat çeken AvivaSA Emeklilik ve Hayat CEO'su Meral Eredenk Kurdaş, "Amacımız insanları belirsizlik korkusundan kurtarmak" dedi.
5.5 MİLYON KİŞİ BES'TE
Kurdaş, şu bilgileri verdi: "Türkiye'de BES, devlet katkısı dahil toplam fon büyüklüğünde 42 milyar TL'yi geçti. Halihazırda 5.5 milyonu aşkın kişi, BES zincirine girmiş durumda. AvivaSA'nın fon büyüklüğü ise devlet katkısı dahil 8 milyar TL'yi, katılımcı sayısı 780 bin kişiyi aştı."
KİŞİSEL BİR PLAN GEREKİYOR
Kurdaş, yaşam standardı beklentisinin en hızlı arttığı OECD ülkelerinden biri olan Türkiye'de; ortalama yaşam süresi, emeklilik yaşı ve emekli olarak geçirilecek süreler dikkate alındığında, kişisel ihtiyaçlara uygun bir emeklilik planının yapılması giderek daha önem kazanıyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.