Perşembe 16.07.2015
Son Güncelleme: Perşembe 16.07.2015

Anı, Clup Marmara'da Fransızları ağırlayacak

Bu yıl Didim'de Aurum Club Marmara'yı açan Anı Tur, otelinde sadece Fransızları ağırlayacak. Şirketin yönetim kurulu üyesi Tepe, "Misafirlerimizin yüzde 90'ı Fransız olacak" dedi

Aurum markasıyla 2023'e kadar toplam 25 otele ulaşmayı hedefleyen Anı Tur, bu doğrultuda sağlam adımlarla ilerliyor. 2014'te Didim Aurum Spa Beach'i hizmete açan şirket, bu yıl Aurum Club Marmara'yı hayata geçirdi. Bu markayla farklı bir konsepti hayata geçirdiklerini dile getiren Anı Tur Yönetim Kurulu Üyesi Hilal Çilsal Tepe, "Bu otelimizde yaptığımız anlaşma gereği misafirlerimizin yüzde 90'ı Fransız olacak" dedi. 2015 yılının ilk yarısını değerlendiren Tepe ile Anı Tur'un hedeflerini ve projelerini konuştuk.
2015'in ilk yarısını geride bıraktık. Nasıl geçti?
Dünyada oluşan krizlere ve ülkemizdeki seçim dönemine rağmen ilk yarıyı oldukça verimli geçirdik. Erken rezervasyon döneminde beklentilerimizin üzerinde rakamlara ulaştık. Hedefimiz ikinci yarıda da bunu yakalamak.
Erken rezervasyonda yüzde kaç büyüdünüz?
Hazirana kadar satışlarımız beklentilerimizi aştı. Yurtiçi satışlarda yüzde 29, yurtdışında yüzde 30, kültür turlarında ise yüzde 14 büyüme oranlarını yakaladık. Yurtiçi satışlarda Bodrum, Çeşme ve Didim ilk sıralarda yer alırken bunu Akdeniz'de Kemer ve Belek takip ediyor. Kültür turlarında Güney ve Doğu Anadolu, Batumlu Karadeniz ve Kapadokya turları en çok talep gören yerler. Yurtdışında ise Yunanistan adalar ağırlıklı olmak üzere Balkan, Orta Avrupa ve Benelüks Paris turlarına yoğun bir talep vardı.
Sizin kişiye özel tur planınız vardı...
Evet, başlattık. Çok yeni bir departman olmasına rağmen oldukça ses getirdi. İlgi çok yüksek. Her türlü talebi herkesin kendi bütçesine ve yapısına uygun olarak değerlendiriyoruz. Hedefimiz minimum sayı, maksimum servisle en iyi fiyat garantisini vermek.

2016'DA 2 OTEL DAHA AÇACAK

Otel yatırımlarınız nasıl gidiyor?
Geçen yıl Didim'de Aurum Spa Beach'i açmıştık. Bu yıl da yine Aurum markasıyla 331 odalı, Fransız tatil köyü konseptinde Club Marmara otelini açtık. Fransa'daki tur operatörleriyle yaptığımız anlaşma gereği otelde konaklayanların yüzde 90'ı Fransız kalanı Türk olacak. Bu konsepte Fransızlar otelde kendilerinden başka bir milleti görmek istemiyor. Biz de yurtdışında oldukça yaygın olan bu uygulamayı hayata geçirdik ve oteli buna göre hazırladık. Anlaşmalarımızı da bu doğrultuda yaptık.
Bu yıl başka otel açacak mısınız?
İnşaatına başladığımız iki otelimiz var. Kuşadası Signature ve Didim Club Moon otelini 2016'da açmayı hedefliyoruz.
Anı Tur, geçtiğimiz günlerde şirketin 30'uncu yılına özel Rodos'ta otel işletmecileri, bankacılar ve basın mensuplarını ağırladı. Rodos'a olan ilginin son 2-3 aydır artığını belirten Tepe, "2014'te bölgenin kültür turizmine katkı sağlamak amacıyla Rodoslu Grand Likya Turu'nu ilk kez biz düzenlemiştik. 'Bir tur iki ülke, iki ülke tek deniz' sloganıyla düzenlediğimiz bu tura olan ilgi katlanarak devam ediyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.