Salı 21.07.2015

Sompo Japan Sigorta'da öncelik müşteri memnuniyeti

Sompo Japan Sigorta'nın acenteleri, şirkette müşteri memnuniyetinin ön planda tutulmasından hoşnut. Konu hakkında görüş bildiren, şirketin Bursa'daki acentelerinden Bahtiyar Özdemir, Sompo Japan Sigorta'nın hasar süreçlerinde çözüm odaklı olduğunu ifade etti. İzmir'de bir acenteliğin sahibi olan Özlen Çetinel, şirketin sunduğu ürünlerde fiyat ve içerik dengesinin müşterilerin lehine olduğunu vurguladı. Antalya'daki acentelerden Mustafa Köleoğlu, şirketin verdiği özel indirimlerin müşteriyi cezbettiğini kaydetti. Kocaeli'de bir acenteliğin sahibi olan Sema Şengel ise, Sompo Japan Sigorta'nın, geniş teminatlar sunan ürünlerinin müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda hazırlandığını belirtti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.