Pazartesi 03.08.2015
Son Güncelleme: Pazartesi 03.08.2015

Yerli Corolla ile rekora koşuyor

Toyota Türkiye, yılın ilk yarısında yüzde 94 büyüdü. İtici gücü Adapazarı'nda üretilen Corolla olan firma, altı ayda 23 bin adete ulaştı. Firmanın yıl sonu hedefi ise 50 bin

Toyota, Türkiye'de yılın ilk yarısındaki 23 bin 307 adetlik satışla, geçen yıla göre yüzde 94 büyüdü. Yıl sonu hedefi 50 bin olan Toyota Türkiye'nin Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt, 2015'in ilk yarısında pazarın üzerinde büyüdüklerini ve pazar payını artırdıklarını söyledi. Bu başarıda yeni modellerle birlikte Türkiye'de üretilen Corolla'nın itici güç olduğunu ifade eden Bozkurt, "Donanımı ve genişliği ile makam aracı olarak kabul gören Corolla, kamu ve özel sektörde filo olarak da tercih edildi. 2015 yılında kendi satış rekorumuzu kırmayı hedeflemiştik. İlk yarı satış performansımıza baktığımızda bu hedefi rahatlıkla yakalayacağımızı ve hatta geçeceğimizi söyleyebiliriz" dedi. Toyota'nın hibrit otomobil satışlarında da artışlar meydana geldi. Toyota, Avrupa'da 101 bin hibrit otomobil satışıyla geçtiğimiz yılın ilk yarısına oranla yüzde 12'lik artışa imza attı. Türkiye'de de satılan Toyota Yaris Hybrid geçen yılın ilk yarısına göre Avrupa'daki satışlarını yüzde 21 artırarak güçlü bir konum elde etmeyi de başardı. Avrupa'da satılan her üç Yaris'ten birinin hibrit model olması dikkat çekerken, Toyota'nın hibrit modelleri Avrupa'daki toplam satışlarının yüzde 22'sini oluşturuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.