Şirketi kurdu, sıra mağazalarda
ULAŞILABİLİR FİYATLAR
Kiko yurtdışında 'uygun fiyatlı kozmetik zinciri' olarak biliniyor ancak Doğuş'un Türkiye'deki planları farklı. Perakende sektörü oyuncularından aldığımız bilgiye göre grup markayı 'ucuz' değil 'uygun fiyata kaliteli kozmetik' konseptiyle pazarlayacak. Marka için hem AVM hem de caddelerde küçük metrekareli mağazalar açılacak. Ardından da internetten satışa başlanacak. Marka yurtdışındaki organizasyonlarında yüzde 70'e varan indirimler yapıyor.
700 MAĞAZA, 5 BİN 500 ÇALIŞAN
Kiko Milano'yu bünyesinde bulunduran Percassi grubunun 54 ülkede 700 mağazası ve 5 bin 500 çalışanı bulunuyor. Kiko'nun portföyünde 2 bini aşkın ürün mevcut. Marka makyaj, yüz ve vücut bakım ürünleri kategorilerinde uzmanlaşmış.
EN SON HABERLER
- 1 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Banka promosyonu güncel rakamları paylaşıldı! Emekliye 20 bin TL'ye dayanan gelir
- 2 Eximbank'tan 1 milyar avroluk destek!
- 3 Çamlıca Kulesi'ni 3 yılda 1 milyon 800 bin kişi ziyaret etti
- 4 Rekabet Kurumu beyaz et sektörüne göz açtırmadı! 1,2 milyar TL'lik ceza
- 5 Resmi Gazete'de yayımlandı! 17 kamu kurumu 56.693 personel alımı yapacak
- 6 Alman otomobillerinin Türkiye'deki pazar payı azalıyor
- 7 Fahiş fiyata ağır ceza! Resmi Gazete'de yayımlandı: Enflasyonla mücadele güçleniyor
- 8 Türksat Genel Müdürü Ertok: Türkiye 6A uydusuyla uydu ihraç eden bir ülke haline gelecek
- 9 SON DAKİKA: Bakan Şimşek: Dezenflasyon sürecinin eşiğindeyiz
- 10 Türkiye hava sahasının kullanımından rekor gelir elde etti