Giriş Tarihi: 11.08.2015

Şirketi kurdu, sıra mağazalarda

Ocakta Zhenfa Limited ile kozmetik sektöründe faaliyet göstermek üzere 'Doğuş Zhenfa Kozmetik' adında ortak girişim şirketi kuran Doğuş ilk somut adımları attı. Önce İtalyan kozmetik markası Kiko Milano'yu Türkiye'ye getirmek için Rekabet Kurumu'na başvuran holding, 24 milyon lira sermayeyle Kiko Kozmetik Ürünleri A.Ş.'yi Maslak'ta faaliyete geçirdi. Yönetiminde Doğuş Holding Turizm ve Perakende Grup Başkanı Ethem Naci Başerdem ile Doğuş Turizm Grubu CFO'su Abdullah Murat Aytoğlu'nun bulunduğu şirkette Kiko'yu Davide Cardarelli, Massimo Dell'Acqua ve Stefano Percassi temsil edecek.
ULAŞILABİLİR FİYATLAR
Kiko yurtdışında 'uygun fiyatlı kozmetik zinciri' olarak biliniyor ancak Doğuş'un Türkiye'deki planları farklı. Perakende sektörü oyuncularından aldığımız bilgiye göre grup markayı 'ucuz' değil 'uygun fiyata kaliteli kozmetik' konseptiyle pazarlayacak. Marka için hem AVM hem de caddelerde küçük metrekareli mağazalar açılacak. Ardından da internetten satışa başlanacak. Marka yurtdışındaki organizasyonlarında yüzde 70'e varan indirimler yapıyor.
700 MAĞAZA, 5 BİN 500 ÇALIŞAN
Kiko Milano'yu bünyesinde bulunduran Percassi grubunun 54 ülkede 700 mağazası ve 5 bin 500 çalışanı bulunuyor. Kiko'nun portföyünde 2 bini aşkın ürün mevcut. Marka makyaj, yüz ve vücut bakım ürünleri kategorilerinde uzmanlaşmış.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.