Salı 18.08.2015
Son Güncelleme: Salı 18.08.2015

Tasarruf ettiren program dünya birinciliği getirdi

Vodafone'un Red programı, veri trafiğinde 26 ülke arasında dünya birincisi oldu. Aboneler 2 yılda 391 milyon lira tasarruf etti

Vodafone'un bireylerin dijitalleşmesi hedefiyle Ekim 2010'da pazara sunduğu programı Vodafone Red, markanın faaliyet gösterdiği 26 ülkede veri trafiği alanında dünya birincisi oldu. Türkiye'nin hedefinde Avrupa ülkelerinin yanı sıra Hindistan, Güney Afrika, Avustralya gibi ülkeler de olduğunu dile getiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, abonelerin dijitalleşmeye dayalı kullanım alışkanlıkları ile son 2 yılda toplam 391 milyon TL'lik tasarruf ettiklerini dile getirdi.
CEPTEN İNTERNET
Buruk, "Vodafone Red'liler, Mayıs 2013'ten bu yana, yurtdışını ek ücret ödemeden arayarak 113 milyon TL, yurtdışına çıktıklarında tarifelerini kullanarak 183 milyon TL tasarruf etti. Vodafone Red ayrıca, abonelerine tarifeler dışında da toplam değeri 95 milyon TL'yi aşan fayda sağladı" dedi. Mobil telekomünikasyon sektöründe abone sayısını 21 milyona, pazar payını ise yüzde 35.7'ye çıkardıklarının altını çizen Buruk, şöyle konuştu: "Vodafone Red'liler, son bir yılda yüzde 90'ı bulan akıllı telefon sahipliğinin yanı sıra yüzde 103 artan internet kullanımı ve yüzde 374 artan veri trafiğiyle Türkiye'yi Vodafone ülkeleri arasında birinciliğe taşıdı."
YURTDIŞINDA AKTİF
Şu anda 10 Red'liden 9'unda akıllı telefon olduğunu belirten Buruk, Red'lilerin yüzde 98'inin cepten internete girdiğini, yüzde 93'ünün ise tarifelerini yurtdışında da kullandığını ifade etti. Türkiye'nin geleceğinin dijital dönüşümden geçtiğinin altını çizen Buruk, "Yeni tarifelerimizle buna katkı sağlıyoruz. Vodafone Red 7+ bu yolda en geniş tarife hizmeti" dedi.
SİNEMAYA İLGİ FARK ATTI
Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal tüm Vodafone Red fırsatlarının yer aldığı "Vodafone Avantaj Cepte" içerisinde sunulan sinemada "1 bilet alana 2'nci bilet hediye" uygulamasının tercihlerde ilk sırada yer aldığını belirtti. 500 bin kişinin bu uygulamadan yararlandığını kaydeden Uysal, sinemayı ücretsiz lounge, yüzde 50 indirimli araç kiralama, restoran indirimleri ve VIP transfer gibi uygulamaların izlediğini sizlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.