Giriş Tarihi: 29.8.2015

HSBC, Türkiye satışını ağırdan almaya başladı

Türkiye dahil dört ülkedeki sorunlu operasyonlarından çıkmak isteyen HSBC, ağustos başında Brezilya birimini 5.2 milyar dolara sattıktan sonra Türkiye operasyonlarının satışı için ING ile yürüttüğü süreci ağırdan almaya başladı. İngiliz dev, ağustos başında yaptığı açıklamada, Brezilya birimini 5.2 milyar dolar karşılığında Banco Brandesco SA'ya defter değerinin yaklaşık 1.8 katı ile beklentilerin üzerinde bir fiyattan sattığını açıklamıştı. "Brezilya operasyonlarının iyi bir fiyattan satılmış olması Türkiye biriminin satışındaki aciliyet baskısını azalttı" diyen konu hakkında bilgi sahibi bir kaynak, "Süreç sona ermiş değil, devam ediyor. HSBC, ING'nin ilgisini kaybetmek istemiyor, ancak bir diğer ülkede daha yüksek bir çarpanla satış işlemini tamamlayıp kasaya 5 milyar dolar koymayı garantileyince üzerindeki baskı ve Türkiye'den daha düşük bir çarpanla hızlı bir şekilde çıkmak konusundaki istek azaldı" diye konuştu. Temmuz sonunda iki kaynak verdikleri bilgide, satışın birkaç gün içinde sonuçlanabileceğini ve satış bedelinin 700-750 milyon dolar civarında olacağını söylemişti. ING konu hakkında yorum yapmadı.CEO Patrick Flynn, 5 Ağustos'ta büyüyen piyasalarda satın alma yapmayı istediklerini söylemişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.