Giriş Tarihi: 5.9.2015

Deri ihracatını uzak pazarlar katlayacak

Deri ihracatçıları Rusya ve Ukrayna'daki sıkıntılı süreci, uzak pazarlara açılarak aşacak. İhracatçıların hedefinde ABD, Çin ve Japonya var

Türkiye'nin üretimde en güçlü olduğu alanlardan biri olan deri ve deri mamullerinde yeni pazarlarla fark yaratılıyor. Firmalar ihracattaki global sıkıntıya bağlı daralmayı halkayı genişleterek aşıyor. Özellikle deri konfeksiyonda en büyük ihracat pazarımız olan Rusya ve Ukrayna'da yaşanan sıkıntı sürerken, ihracatı artırmak için harekete geçen firmalar Çin'den Japonya'ya, Vietnam'dan ABD'ye birçok ülkeye satışı yükseltiyor.
AYAKKABI ÖNCÜ

Deri ve deri mamulleri ihracatında diğer kategorilere göre daha iyi performans gösteren ayakkıbıda ise Türkler, dünyada söz sahibi bir konuma gelmiş durumda. Geçtiğimiz günlerde dünyanın en büyük ayakkabı fuarı İtalya Milano'daki MICAM'a İstanbul Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği (İDMİB) liderliğinde katılan 31 Türk firması, bunun en iyi kanıtı oldu. Modayı yakından takip eden, kaliteli ürün ve rekabetçi fiyat sunan firmalara dünyanın birçok ülkesinden gelen alıcılar yoğun ilgi gösterdi. İDMİB Başkanı Mustafa Şenocak, "Dünyanın gözü Türk ayakkabısında. Deri ve deri mamulleri ihracatımızın yüzde 48'ini ayakkabıyla sağlıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.