Pazar 06.09.2015 00:00

Gazbeton 20 milyar dolar tasarruf ettirdi

Türkiye'de toplam 50 milyon metreküp gazbeton üretilerek, yaklaşık 4 milyon sağlıklı ve çağdaş yapının inşasında kullanıldı. Gazbeton farkıyla bu yapıların sağladığı birikimli yakıt tasarrufu ise 20 milyar doların üzerinde

Türkiye Gazbeton Üreticileri Birliği (TGÜB) Yönetim Kurulu Başkanı Fethi Hinginar, TGÜB'ün 25. yılı ile ilgili yaptığı yazılı açıklamasında, gazbeton sektörünün ekonomide ve inşaat sektöründe oluşturduğu değere işaret etti.
Türkiye'de gazbeton üretiminin başlamasından bugüne, toplam 50 milyon metreküp gazbeton üretilerek, yaklaşık 4 milyon sağlıklı ve çağdaş yapının inşasında kullanıldığını aktaran Hinginar, bu yapıların sağladığı birikimli yakıt tasarrufunun 20 milyar doların üzerinde olduğunu açıkladı.
Hinginar, Türkiye'nin gazbeton üretim kapasitesinin 5 milyon metreküpe yaklaştığını ifade ederek, "Bu kapasiteyle Avrupa'nın birinci büyük ve dünyanın önde gelen gazbeton üreticisi ülkeleri arasında yer alıyoruz. Türkiye'de uluslararası standartlara uygun olarak, yüksek teknolojiye sahip fabrikalarda üretilmekte olan gazbeton ürünleri, gerek yüksek ürün ve hizmet kalitesi gerekse sürekli Ar-Ge çalışmaları ile son yılların en çok tercih edilen malzemesi haline gelmiştir" ifadelerini kullandı.
TGÜB'ün 25 yıldır güvenli, sağlıklı ve yaşam konforu yüksek yapıların artırılması adına çalıştığını belirten Hinginar, bunu sağlamak için TGÜB olarak kuruluşlarından bu yana çok sayıda çalışma gerçekleştirdiklerini anlattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.