Perşembe 10.09.2015
Son Güncelleme: Perşembe 10.09.2015

"Türkiye'deki büyüme rakamı bizi şaşırtıyor"

Küresel ekonomide çalkantılı bir dönem yaşanırken, Türkiye'de satışlarını artıran BSH Ev Aletleri'nin CEO'su Norbert Klein, bu yılın 9 aylık döneminde yüzde 12'lik büyüme yaşandığını söyledi. Almanya'nın başkenti Berlin'de düzenlenen IFA Fuarı'nda akıllı beyaz eşyalarını tanıtan Klein, "Bu olağanüstü bir başarı. Çin gibi gelişen pazarların yanı sıra petrol üreten ülke ekonomilerindeki olumsuzluklar ve seçim yılı içinde olan Türkiye'nin iç dinamiklerinin de eklenmesiyle bu büyümenin nedenlerini tespit etmekte zorlanıyoruz" dedi.
MÜHENDİS SAYISI ARTACAK

Yakın gelecekteki tüm tehditlere rağmen Türkiye'nin uzun dönemde potansiyelinin devam ettiğini bildiren Klein, "Beyaz eşya sektöründe bazı segmentlerin öne çıkacağını söylemiştim. Bu segmentlerden biri de bulaşık makinesi. Türkiye, yüzde 65 hane penetrasyonuyla Avrupa'nın en büyük üçüncü bulaşık makinesi pazarı. Türkiye, bu pazarda liderlik konumunu uzun dönem yitirmeyecek" diye konuştu. Çerkezköy'deki Ar-Ge merkezinin, Çin ve Almanya ile birlikte BSH Ev Aletleri'nin dünyadaki 3 ana inovasyon merkezinden biri olduğunu hatırlatan Klein, şunları söyledi: "Burada 250 Türk mühendisi dünya için ürün geliştiriyor. Mühendis sayımızı artırmaya devam edeceğiz. Yeni ürünler geliyor. Örneğin yakında Türk kahvesi makinesini çıkartarak, dünyaya satmayı planlıyoruz. Özellikle soğutma ürün gruplarında yeni ürünler geliştirme konusunda iddialıyız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.