Salı 15.09.2015

Lassa Barça’yla küreselleşecek

21.6 milyon euro vererek Barcelona ile sponsorluk anlaşması imzalayan Lassa, küresel marka olma yolunda önemli bir adım attı. Brisa Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Bayman, "Barcelona ile dünyaya açılıyoruz. Markamızın reklam yüzü Arda Turan olacak" dedi

Barcelona'ya 21.6 milyon euro vererek futbol dışındaki 4 branşta (basketbol, hentbol, futsal ve tekerlekli paten hokeyi) isim sponsorluğunu üstlenen Lassa, dünyada 1 milyar kişiye ulaşmayı hedefliyor. Barcelona'daki mağaza açılışında konuşan Lassa Genel Müdürü Hakan Bayman, Türk yıldızı Arda Turan ile de el sıkıştıklarını anlattı. Bayman, "Barcelona ile dünyaya açılıyoruz. Arda Turan da markamızın 2 yıl boyunca reklam yüzü olacak" dedi. Avrupa'nın yedinci büyük lastik üreticisi Brisa'nın markası Lassa bu anlaşmayla küresel bir marka olma yolunda ilk adımı attı. Çünkü bir sezonda Camp Nou'yu ve salon müsabakalarının yapıldığı Palau Blaugrana'yı ziyaret eden 6 milyondan fazla turist Lassa markası ile birebir tanışacak. Sosyal medyada da dünyanın en çok takip edilen kulübü olan FC Barcelona'nın toplam 200 milyonun üzerinde sosyal medya takipçisi bulunuyor.

KİLOMETRE TAŞI OLACAK

Lassa'nın imzaladığı anlaşmayı bir vizyon birliği olarak niteleyen Brisa Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Bayman, şunları söyledi: "Bridgestone Corporation ve Sabancı Topluluğu ortaklığıyla kurulan Brisa'nın markası Lassa, 41 yıllık geçmişiyle Türkiye'nin en samimi bulunan lastik markası oldu. FC Barcelona işbirliği, Lassa'nın küresel marka olma yolculuğunda çok önemli bir kilometre taşı. Türkiye'de güçlü bir takipçi kitlesi bulunan ve çok sevilen FC Barcelona başarıda sürdürülebilirlik yaklaşımı, gelenekselleşmiş takım değerleri, altyapı kültürü, toplumsal duyarlılığı ve sosyal kampanyalarıyla dünya spor endüstrisine örnek teşkil ediyor."
TARAFTARLA GÖNÜL BİRLİĞİ KURULACAK
Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, "FC Barcelona'nın dünyada eriştiği 1 milyar kişiyle markamızı buluşturacak olmaktan heyecan duyuyoruz. İşbirliği, markamızın kimliğini uluslararası pazarlara taşıma ve taraftarlarla gönül birliği kurmamız için önemli bir fırsat olacak" dedi.
YILLIK 750 BİN EURODAN BAŞLIYOR
Arda Turan Atletico Madrid'e transfer olmasının ardından birçok markanın reklam yüzü oldu. Markalar Arda'ya yıllık 750 bin ila 1.5 milyon euro arasında para ödüyor. Arda Turan Türkiye Finans, Simit Sarayı, DeFacto, Turkcell, Clear ve Bank of Azerbaijan'ın reklamlarında oynuyor.
DÜNYADAKİ VARLIĞIMIZ GÜÇLENECEK
FC Barcelona Kulübü Başkanı Josep Maria Bartomeu, birçok spor branşında başarıyı hedefleyen bir kulüp olduklarını hatırlattı. Bu hedef doğrultusunda bir süredir, kulüp bünyesindeki tüm profesyonel branşlar için global partner arayışında olduklarını anlatan Bartomeu, "Takımımızın gücüne güç katacak ve bizi belirlediğimiz hedeflere yaklaştıracak bir partner bulduğumuz için çok mutluyuz. Lassa ile olan işbirliği, hem bizlerin hem de profesyonel branşlardaki tüm takımlarımızın kararlılığını artıracak, sadece Türkiye'de değil, tüm dünyadaki varlığımızı güçlendirecektir" dedi.
İSPANYA'DA HER AY BİR MAĞAZA AÇMAYI PLANLIYOR
Lassa, global yolculuğunda yeni adımını Barselona'da attı. Marka İspanya'da her ay bir yeni mağaza açacak. Dünyada 70'e yakın ülkede operasyonlarını sürdüren ve 120'nin üzerinde tabelalı satış noktasına sahip olan Lassa, İspanya'daki 41'inci mağazasını Barselona'da açtı. FC Barcelona kulübü ile yaptığı sponsorluk anlaşmasıyla tarihe geçen Lassa, böylece İspanya'daki satış ağına güç katmış oldu. Lipecar mağazası, Barselona'nın Dreta de l'Eixample semtinde, üç ana caddenin kesiştiği stratejik bir noktada açıldı. 110 metrelik bir alana yayılan mağazada binek, 4x4 ve ticari araç lastiklerinin satışının yanı sıra, bakım ve servis hizmetleri sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.