Lassa Barça’yla küreselleşecek
21.6 milyon euro vererek Barcelona ile sponsorluk anlaşması imzalayan Lassa, küresel marka olma yolunda önemli bir adım attı. Brisa Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Bayman, "Barcelona ile dünyaya açılıyoruz. Markamızın reklam yüzü Arda Turan olacak" dedi
KİLOMETRE TAŞI OLACAK
Lassa'nın imzaladığı anlaşmayı bir vizyon birliği olarak niteleyen Brisa Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Bayman, şunları söyledi: "Bridgestone Corporation ve Sabancı Topluluğu ortaklığıyla kurulan Brisa'nın markası Lassa, 41 yıllık geçmişiyle Türkiye'nin en samimi bulunan lastik markası oldu. FC Barcelona işbirliği, Lassa'nın küresel marka olma yolculuğunda çok önemli bir kilometre taşı. Türkiye'de güçlü bir takipçi kitlesi bulunan ve çok sevilen FC Barcelona başarıda sürdürülebilirlik yaklaşımı, gelenekselleşmiş takım değerleri, altyapı kültürü, toplumsal duyarlılığı ve sosyal kampanyalarıyla dünya spor endüstrisine örnek teşkil ediyor."
TARAFTARLA GÖNÜL BİRLİĞİ KURULACAK
Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, "FC Barcelona'nın dünyada eriştiği 1 milyar kişiyle markamızı buluşturacak olmaktan heyecan duyuyoruz. İşbirliği, markamızın kimliğini uluslararası pazarlara taşıma ve taraftarlarla gönül birliği kurmamız için önemli bir fırsat olacak" dedi.
YILLIK 750 BİN EURODAN BAŞLIYOR
Arda Turan Atletico Madrid'e transfer olmasının ardından birçok markanın reklam yüzü oldu. Markalar Arda'ya yıllık 750 bin ila 1.5 milyon euro arasında para ödüyor. Arda Turan Türkiye Finans, Simit Sarayı, DeFacto, Turkcell, Clear ve Bank of Azerbaijan'ın reklamlarında oynuyor.
DÜNYADAKİ VARLIĞIMIZ GÜÇLENECEK
FC Barcelona Kulübü Başkanı Josep Maria Bartomeu, birçok spor branşında başarıyı hedefleyen bir kulüp olduklarını hatırlattı. Bu hedef doğrultusunda bir süredir, kulüp bünyesindeki tüm profesyonel branşlar için global partner arayışında olduklarını anlatan Bartomeu, "Takımımızın gücüne güç katacak ve bizi belirlediğimiz hedeflere yaklaştıracak bir partner bulduğumuz için çok mutluyuz. Lassa ile olan işbirliği, hem bizlerin hem de profesyonel branşlardaki tüm takımlarımızın kararlılığını artıracak, sadece Türkiye'de değil, tüm dünyadaki varlığımızı güçlendirecektir" dedi.
İSPANYA'DA HER AY BİR MAĞAZA AÇMAYI PLANLIYOR
Lassa, global yolculuğunda yeni adımını Barselona'da attı. Marka İspanya'da her ay bir yeni mağaza açacak. Dünyada 70'e yakın ülkede operasyonlarını sürdüren ve 120'nin üzerinde tabelalı satış noktasına sahip olan Lassa, İspanya'daki 41'inci mağazasını Barselona'da açtı. FC Barcelona kulübü ile yaptığı sponsorluk anlaşmasıyla tarihe geçen Lassa, böylece İspanya'daki satış ağına güç katmış oldu. Lipecar mağazası, Barselona'nın Dreta de l'Eixample semtinde, üç ana caddenin kesiştiği stratejik bir noktada açıldı. 110 metrelik bir alana yayılan mağazada binek, 4x4 ve ticari araç lastiklerinin satışının yanı sıra, bakım ve servis hizmetleri sunuluyor.
EN SON HABERLER
- 1 Emeklinin 4 aylık zam oranı tek tek hesaplandı! İşte o tablo
- 2 SON DAKİKA | S&P'den Türkiye kararı: Kredi notu yükseltildi
- 3 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu
- 4 Emekliye %18.72 zam cepte
- 5 S&P, Türkiye’nin kredi notunu yükseltti
- 6 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 7 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 8 Dış ticaret açığı 27.4 milyar $ azaldı
- 9 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 10 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak