Perşembe 17.09.2015

Anlaşmalı servislere Aksigorta kalite süzgeci

Aksigorta, müşterilerinin hasar sürecinde aldıkları hizmetin kalitesini yükseltmek üzere anlaşmalı servis ve diğer destek hizmet sağlayıcılarını kalite süzgecinden geçiriyor. Bölgesel ihtiyaçları, geçmiş hasarlardaki tecrübelerini ve servislerin kalite standartlarını değerlendirerek anlaşmalı servis sayısını 870'e indiren Aksigorta, Ağır Hasar Onarım Merkezleri'nin sayısını da 29 ilde hizmet verebilmek üzere 51'e yükseltti. Aksigorta'nın tamamı TSE, TÜV ve CZ gibi sertifikasyon kuruluşlarının kalite tescil belgesine sahip anlaşmalı servisleri, deneyimli kalite destek ekipleri tarafından düzenli şekilde ziyaret edilerek denetleniyor. Gerçekleştirilen denetimlerde herhangi bir eksik saptanması durumunda gerekli uyarılar yapılıyor, alınan aksiyonlar takip ediliyor. 2013 yılında başlatılan ve aralıksız sürdürülen optimizasyon çalışmaları sayesinde sigortalılar, araçlarının onarımını çok daha iyi fiziksel olanaklara, eğitimli personele sahip tam donanımlı, sertifikalı servislerde güvenle yaptırıyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.