Pazar 20.09.2015

Anadolu şirketleri reklamı keşfetti

Türkiye'de yaşanan ekonomik dönüşüm küçük şirketlerin de reklamın gücünü keşfetmesine neden oldu. Birçok şirket bölgesel de olsa reklam filmi çektirerek, ürünlerini tanıtma yolunu seçiyor. 1970'te kurulan Türkiye'nin en eski reklam ajanslarından olan Reksan'ın Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Orağlı, KOBİ'lerin özellikle son dönemde reklam harcaması için bütçelerini zorlamaya başladığını söyledi. Türkiye'de 2011'de 4 milyar 320 milyon TL olan reklam bütçesinin, 2104'de 6 milyara yaklaştığını belirten Zafer Orağlı, "Holdingler 365 gün reklam yapabilme kapasitesine sahip. KOBİ'ler daha çok açıkta kalan fırsatları değerlendiriyor" dedi. Orağlı, Türkiye'de kişi başına tanıtım harcamasının yaklaşık 20 euro olduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.