Perşembe 01.10.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 01.10.2015 17:54

Google'da çalışmanın kötü yönleri

Google'da çalışmak kariyer açısından resmen bir rüya gibi değil mi?

Peki dünyanın en büyük teknoloji şirketinin kötü olma ihtimali var mı? Tabii ki var. Google'ın eski çalışanları teknoloji devinde çalışmanın kötü yönlerini Business Insider'a anlattı.
İşte Google'da çalışmanın kötü yönleri;

-Google in iyileri işe alabildiği için herkes çok fazla nitelikli.

-Şirket sadece ölçülebilir gelişmeleri umursuyor

-Boş zaman neredeyse yok.

-İş arkadaşlarına karşı dürüst olmak mümkün değil

-Projeler keyfi olarak her an iptal edilebilir.

-Şirkette gereksiz terfi almış müdürler var ve yönetmeyi bilmiyorlar.

-Yeterince çalışan çeşitliliği yok. Hep aynı eğitim geçmişi, aynı okul mezunları, aynı dünya görüşü.

-Google'da çalışmak gelecek işler için insanı hazırlamaz

-Google işe alma sürecinde çok sözler veriyor; fakat bunlar sözleşmede yazılmadıysa alınmasının imkanı yok.

-Sadece teknik rollerdeki çalışanlar farklılık yarattıklarını hissedebiliyor.

-Çalışma alanları çok dar

-Google o kadar büyük bir şirket ki sizin içeride bir etki yaratmanız pek mümkün değil.

-Orta yönetim çok vasat.

-Şirket kültürü hiç olgunlaşmamış. İnsanlar sürekli içiyor, oyun oynuyor ve çok az çalışıyor.

-Uzaktan çalışma imkanı yok

-Çalışanlar çok da gerekli olmayan şeylerle ödüllendiriliyor

-Yeni kurulan bir start-upa kıyasla işler çok yavaş ilerliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.