Giriş Tarihi: 3.10.2015

Kapalıçarşı'da bir yüzüğü yüzde 200 kârla satıyorlar

İnternetten altın ve pırlanta satışına başlayan Kösem Grup'un yöneticisi Remzi Kösem, "Kapalıçarşı'da yüzde 200 kârla yüzük satıyorlar. Halbuki biz yarı fiyatına satıyoruz" dedi

Eski Çakıl Gazinosu'nun ortaklarından ve Taksim'deki eski Park Gazinosu'nun da sahibi Kösem Grup, pırlanta işine de girdi. Sarrafonline.com'la pırlanta satışına başlayan grup, hem altın satışı yapıyor hem de Amerika'da kurdukları Bosphorus Diamond üzerinden pırlanta ithal ediyor. Kapalıçarşı'da 4 bin 300 dolara satılan bir yüzüğün sitede 2 bin 700 dolardan satıldığını dile getiren Kösem Grup Başkan Vekili Remzi Kösem, "Durum böyle olunca Kapalıçarşı esnafından ciddi tepki aldık. Ancak onlar ürünü yüzde 200 kârla satıyor. Sezon sonunda yüzde 40-50 indirimi bu yüzden rahatlıkla yapabiliyorlar" dedi.
ÜRÜN GARANTİLİ
Pırlanta satışlarının sosyal medya ve e-ticaret siteleri üzerinden yoğun şekilde yapıldığını söyleyen Kösem, "Ürünleri direkt eve ulaştırdığımız için de müşteri tercih ediyor. Ürünün garantisi ise GIA ve HRD sertifikaları. Bu şekilde taklit ve güvenlik sıkıntısı yaşanmıyor" dedi.
İzzet
ÇAPA'DAN LİMONATA'YI ALIP SANDALYEE'YE DÖNÜŞTÜRDÜ
Kösem Group, ünlü mekânlardan Arabesque'in de yatırımcısı. İzzet Çapa'dan Limonata'yı aldıklarını söyleyen Remzi Kösem "Bu marka yerine Sandalyee Cuisine'yi yarattık. Markaya 11 milyon dolarlık yatırım yaptık" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.