Perşembe 08.10.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 08.10.2015 13:34

Ünlülerin yüzleriyle traş deneyimi

Gillette, flexball teknolojili yeni Fusion ProGlide‘ı ünlülerin tıraş yüzleri ile tanıttı.

Gillette, yeni ürününü dün akşam Özge Ulusoy, Mehmet Turgut, Işıl Reçber, Burak Kut, Yağmur Atacan, Mert Vidinli, Ayşe Kucuroğlu, Cengiz Abazoğlu ve sosyal medya fenomenlerinin 'Tıraş Yüzleri' fotoğraflarıyla tanıttı.

Etkinlikte fotoğrafları yer alan ünlü isimlerin yanı sıra eski futbolcu Tümer Metin ile Burak Kut'un eşi Cansel Kut gibi isimler de etkinliğe katıldı.

Yeni ürün Fusion ProGlide'dan önce erkeklerin tıraş olurken yüzlerinin aldığı şekilleri tasvir eden fotoğraflarda ünlü fotoğrafçı Mehmet Turgut objektifin karşısına geçti. Tıraş Yüzleri Projesi'nde erkeklerin yanı sıra Işıl Reçber, Özge Ulusoy ve Ayşe Kucuroğlu da erkeklerin nasıl tıraş olduğunu anlatan mimiklerle poz verdi.

Gillette Türkiye ve Kafkasya Marka Müdürü Salih Öztürk; "Lider erkek bakım markamız Gillette ile 100 yılı aşkın bir süredir erkeklerin hayatında yer alıyoruz. Dünyada 800 milyon, Türkiye'de ise 25 milyon erkek Gillette tıraş bıçaklarını kullanıyor.

Bir markanın bu noktaya erişmesi müşterilerinin ihtiyaçlarını çok iyi anlaması ve bu ihtiyaçlara inovatif bir bakış açısıyla yön vermesinden geçiyor. Flexball teknolojili yeni Fusion ProGlide bunun en iyi örneği" ded

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.