Cuma 09.10.2015
Son Güncelleme: Cuma 09.10.2015

NEF'in 2'nci tahvil ihracına yoğun ilgi

NEF'in İş Yatırım Menkul Değerler aracılığıyla gerçekleştirdiği 2'nci tahvil ihracı, yatırımcılardan yoğun ilgi gördü. İhraç, ilan edilen miktarın yüzde 50 oranında artırılmasıyla sonuçlandı. 50 milyon lira olarak hedeflenen ihraçta, 75 milyon liraya artırıldı. 27 Mayıs'taki 50 milyon lira büyüklüğünde ihraç edilmesi hedeflenen ilk tahvil ihracı da, yatırımcılardan iki katı talep görerek 100 milyon lira olarak sonuçlanmıştı. Timur Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Erden Timur, ihraçla ilgili şunları söyledi: "Sermaye piyasalarından borçlanma alternatifini kurumsallaşma ve alternatif fonlama kaynaklarına erişim açısından son derece önemsiyoruz. Tahvil ihraçlarımızda İş Yatırım kanalıyla yaygın bir yatırımcı tabanına ulaşarak, birebir toplantılarla şirketimizin faaliyetleri hakkında şeffaf ve etkin bir şekilde iletişimde bulunmaya özen gösterdik. İlk ihracımızın ardından oldukça volatil piyasa koşullarında gerçekleşen ikinci ihracımızda da yatırımcılardan gelen yoğun ilgide bu iletişimin payının ve şirketimizin güçlü ortaklıklarla birlikte yürütmekte olduğu projelerindeki devam eden başarısının etkili olduğunu düşünüyoruz." İş Yatırım Genel Müdürü Erdal Aral ise, "Nef'in cari durum itibarıyla 175 milyon liraya yükselecek olan tedavüldeki ihraç büyüklüğünün, firmanın büyüyen bilançosu içerisinde alternatif ve düzenli bir fon kaynağı olarak yerini almaya devam edeceğini öngörüyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.