Cumartesi 24.10.2015

DHL KOBİ'nin gücüyle Türkiye'de vites büyüttü

2004'te üç kişilik bir ekiple Türkiye'deki faaliyetlerine başlayan DHL Freight, bugün bin 500'ü aşkın aktif müşterisi ve yüzde 10'luk pazar payıyla sektörde ön plana çıktı. DHL Freight Güneydoğu Avrupa Bölge CEO'su Selçuk Boztepe, "KOBİ'lerin yüksek enerjisi ve pratik kabiliyetleri ile DHL küresel gücü müthiş bir sinerji yarattı. Bu nedenle Türkiye'de büyüme hedeflerini artırdık" dedi. Büyümede yüzde 30, kârlılıkta ise yüzde 35 artış sağladıklarını söyleyen Boztepe hedeflerini ise şöyle anlattı: "2020'nin sonuna kadar Türkiye'de tüm uluslararası kara nakliye pazarının lideri olmayı hedefliyoruz. Ayrıca müşteri ve çalışan memnuniyetini minimum yüzde 80'e çıkarmayı planlıyoruz." KOBİ'lere birçok avantaj sunduklarını da söyleyen Boztepe, "KOBİ'lere, kendi ölçeğini kullanarak onların lojistik departmanı gibi çalışarak destek oluyoruz, böylece KOBİ'lerin lojistikte insan kaynağı veya araç yatırımı yapmalarına gerek kalmıyor. Şirketimiz, piyasa araştırmalarını KOBİ'ler adına yaparak ihtiyaca özel ve esnek sektörel çözümler sunuyor" dedi. Asset-light iş modeliyle çalıştığı için tamamen müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik operasyonel kurgu yapabildiklerini vurgulayan Boztepe, "Yüksek satın alma gücüyle daha rekabetçi fiyatlandırma stratejisi izleyen DHL Freight, uzmanlarının birikimi ile KOBİ'leri operasyonel ve finansal risklerden koruyor" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.