Son Güncelleme: Salı 27.10.2015
Hedefimiz 2016'da pazarın %10'u
Sporcu gıdaları pazarına B-Active markasıyla giren B-Group, 2016'da yüzde 10 pazar payı hedefliyor. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Kıraç, her spor türüne özel ürün geliştirdiklerini söyledi
YENİ MARKALAR YOLDA
B-Group olarak sporun her alanında yer almayı planladıklarını aktaran Kıraç, "B-Stylish markasıyla spor giyim, B-On ile spor salonları, B-Live ile takviye edici gıdalar ve B-Well'le kozmetik ürünler geliştireceğiz. Yakın zamanda bu markaları hayata geçireceğiz" ifadelerini kullandı.
SPOR TÜRÜNE ÖZEL ÜRÜN
Türkiye'de Optimum Nutrition, Hardline, GNC ve MuscleTech markalarının pazarın yüzde 55'ine hakim olduğunu belirten Kıraç, her spor dalına özel kategorilendirdikleri ürünlerle ayrışmayı hedeflediklerini ifade etti. B-Active ürünlerinin LifeStyle (yaşam tarzı) ve Profesyonel olarak iki ana gruba ayrıldığını vurgulayan Kıraç, şunları anlattı: "Fitness, dans, dövüş sanatları, koşu, yüzme, yoga, pilates gibi her spor dalına özel ürünler geliştirdik. Spor öncesi, spor sırası ve sonrası olmak üzere formülasyonları hayata geçirdik. Kadın ve erkek metabolizmasındaki farklılığı dikkate alarak çalıştık ve ürünlerimizi buna göre hazırladık."
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 2 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 3 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 4 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 5 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 6 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 7 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 8 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu
- 9 Adana’nın ihracatı 1 milyar dolara ulaştı! Adana’nın ihracatında ilk 4 ayda tekstil sektörü lider
- 10 Para Politikası Kurulu Toplantı Özeti yayımlandı