Çarşamba 28.10.2015

'Generali'ye çağrı merkezi ödülü

Sigorta sektöründe 7/24 Kişisel Sigorta Danışmanlığı hizmeti veren çağrı merkezi kuran Generali, 10'uncu Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde müşteri merkezli yaklaşımı, akıllı uygulamaları ve hayatı kolaylaştıran çözümleri ile farklı sektörlerin lider markaları arasından sıyrılmayı başardı. Generali Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric yaptığı açıklamada, "17 yıllık çağrı merkezi deneyimimi göz önüne aldığımda bu ödül, kazanması zor ama aynı zamanda beni en fazla memnun eden ödüldü diyebilirim. 7/24 kişiye özel sigortacılık çözümleri ile fark yaratan Kişisel Sigorta Danışmanlarımızı temsil eden ve tüm Türkiye'nin yakından tanıdığı 'Generali Ali" karakteri ile de müşterilerimize ne kadar yakın ve ulaşılabilir olduğumuzu gösterdik" ifadelerine yer verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.