Giriş Tarihi: 3.11.2015

"HSBC satışı zaman alacak"

Dünyaca ünlü bankacılık devi HSBC'nin CEO'su Stuart Gulliver, HSBC'nin Türkiye faaliyetlerinin satışının "biraz daha" zaman alacağını söyledi. Gulliver, bankanın Brezilya faaliyetlerinin satışının planlandığı şekilde ilerlediğini, ancak Türkiye faaliyetlerini elden çıkarmasının "biraz daha" zaman alacağını söyledi. Bankanın dün yayımlanan üçüncü çeyrek sonuçlarının ardından telekonferansta konuşan Gulliver, "Brezilya satışı yolunda gidiyor. Türkiye ile ilgili ise şu anda bir gelişme yok, biraz daha zaman almasını bekliyorum" dedi.

KÂR 6.1 MİLYAR $
HSBC'nin vergi öncesi kârı üçüncü çeyrekte azalan para cezaları ve düzenleyici kurumlar ile yapılan anlaşmalar sayesinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 32 artarak 4.6 milyar dolardan 6.1 milyar dolara yükseldi. Reuters anketine katılan uzmanlar bankanın ortalama 5.2 milyar dolar vergi öncesi kâr açıklayacağını tahmin ediyorlardı. Hatırlanacağı gibi HSBC Türkiye'de 2014 yılı itibarıyla 298 şube ve dijital bankacılık kanallarıyla hizmetlerini yürütüyor.
AVRUPA VE KÖRFEZ'DEN BANKALAR TALİP OLDU
HSBC'nin Türkiye birimi için Hollanda merkezli ING Group, Bahreyn merkezli Arab Banking Corporation (ABC) ve Fransa merkezli BNP Paribas'ın bağlayıcı olmayan teklif verdikleri açıklanmıştı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.