Çarşamba 11.11.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 11.11.2015

Vodafone'un geliri yüzde 28 arttı

2016 mali yılının ilk yarısında toplam gelirini yüzde 28 artırarak son 12 yarıyıldır çift haneli büyümesini sürdürdü. Toplam mobil gelir pazar payında tarihinin en yüksek seviyesi olan yüzde 35.9'a ulaşan şirket, bu mali yarıyılda şebeke yatırımları ve 4.5G hazırlıklarını kapsayan 589 milyon TL'lik yatırım yaptı. Vodafone Türkiye 2015- 2016 mali yılının ilk yarısında 814 bin net abone kazanımı ile mobil telekom pazarında "en çok net abone kazanan operatör" oldu.
ABONE KAZANMADA ÖNDE

2015-2016 mali yılının ilk yarısında toplam 814 bin net abone kazanarak mobil telekom pazarında "en çok net abone kazanan operatör" olan Vodafone'un, toplam abone sayısı 21.6 milyona yükseldi. Şirketin, faturalı abone sayısı mali yılının ilk yarısında 601 bin net artış ile 9.2 milyona çıkarken toplam abone bazının yüzde 42.6'sına ulaştı. Diğer yandan şirketin abone başı ortalama geliri ikinci çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 14 arttı ve 25.9 TL oldu.
VERİ GELİRİ % 92 BÜYÜDÜ
Şirketin abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu, ikinci çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre 14.6 artışla yüzde 53 seviyesine çıktı. Vodafone'un veri gelirleri ise ikinci çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 92 arttı. Abonelerin toplam veri kullanımı da geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 140 artışla 43.9 bin terabayt'a yükseldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.