Bel Grup 4 yılda 4 kat büyüdü
SATIŞ YÜZDE 50 ARTACAK
Bel Türkiye olarak son 4 yılda 4 kat büyüdüklerini söyleyen Yıldız, "Önümüzdeki 3 yıl içinde mevcut iç satışımızı yüzde 50, pazar payımızı yüzde 25 artırmayı hedefliyoruz. Bir yılda ürettiğimiz üçgen peynirler yan yana konulduğunda dünyanın çevresini dolaşıyor" dedi. Yıldız, Bel Group'un global cirosunun 2014'te 2.8 milyar euro olduğunu söyledi. Türkiye'de peynir pazarının yaklaşık 550 bin ton olduğunu ve bunun üçte birinin ambalajlı peynirden oluştuğunu aktaran Yıldız, şöyle konuştu: "Ambalajlı peynirlerin yüzde 11'i sürülebilir olanlardan oluşuyor. Ancak geleneksel peynirler geçtiğimiz dönemde tek haneli büyürken sürülebilir olanların çift haneli büyüdüğünü görüyoruz. Modern hayat içinde pratik ürünler daha çok tercih ediliyor."
EN SON HABERLER
- 1 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 2 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 3 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 4 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 5 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 6 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 7 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 8 Memura disiplin affı
- 9 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak