Salı 17.11.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 17.11.2015 11:06

Otelcilikte dev birleşme!

ABD merkezli Marriott International, Starwood şirketini 12,2 milyar dolara satın alarak dünyanın en büyük otel zincirini kuracak.

Marriott'tan yapılan açıklamada, her iki şirketin yönetim kurullarının oy birliğiyle birleşme anlaşmasını onayladığı duyuruldu. Birleşme ile ortaya çıkacak şirketin, 100'ün üzerinde ülkede, 5 bin 500 otelde 1,1 milyon odası olacak.
Marriott'un CEO'su Arne Sorenson, birleşmeden doğan şirketin CEO'su olarak göreve devam edecek. Birleşme için Marriott, Starwood'a 12,2 milyar dolar ödeyecek ve kurulacak şirketin toplamda 30 farkı otel zinciri olacak.
Marriott ile Starwood'un birleşmesi otelcilik sektöründe dünyanın en büyük zincirini ortaya çıkaracak. Şirket birleşmesinin hissedarlar ve düzenleyiciler tarafından onaylanmasının 2016 yılı ortalarında tamamlanması bekleniyor.
FARKLI OTEL MARKALARI VAR

Öte yandan, Marriott'un 19, Starwood'un 11 farklı otel markası bulunuyor.
Bu birleşme ile diğer küresel otel zincirlerinin de bu yönde adım atacağı ifade ediliyor.
Marriott International, bünyesinde The Ritz-Carlton, EDITION, JW Marriott, Renaissance Hotels, Marriott Hotels & Resorts, Delta Hotels, Gaylord, Courtyard, Residence Inn, SpringHill Suites, Fairfield Inn, TownePlace Suites by Marriott gibi otelleri barındırıyor.
Starwood şirketi ise, Four Points by Sheraton, Sheraton Hotels & Resorts, Aloft, W Hotels, Le Meridien, Westin Hotels & Resorts, St. Regis Hotels & Resorts gibi otel markalarına sahip.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.