Perşembe 19.11.2015

Ziraat'in reklamlarına 2.5 milyon tık

Ziraat Bankası'nın 3'üncü Havalimanı, Gebze-İzmir Otoyolu, 3'üncü Köprü gibi projelerin anlatıldığı 'Dev Projeler' ile tarım sektörüne sağlanan kredileri anlattığı 'Likapa' isimli reklam filmleri video paylaşım platformlarında tık rekoru kırdı. 2.5 milyonun üzerinde izlenme oranı yakalayan filmler, sosyal medyada da en çok konuşulanlar arasına girdi. Ziraat Finans Grubu Kurumsal İletişim Başkanı Ali Kırbaş, "Bankamızın son yıllarda yaşadığı değişim ve dönüşümü, reklamlarımızla yansıtmayı hedefledik. Bunu yaparken de sadece markamızın değil ülke olarak bizi biz yapan değerlerin de reklamlarımızda yer almasına önem verdik" dedi. Reklamların fikir aşamasında yayımlanma sürecine kadar bankanın kurumsal iletişim biriminin ciddi emek sarf ettiğini aktaran Kırbaş, ekibin bu alanda ciddi bir tecrübesi ve yetkinliği olduğunu vurguladı. Filmlere olan ilginin 2016'da birçok ödülü de beraberinde getireceğine inandıklarını aktaran Kırbaş, "Daha şimdiden 'Likapa' reklam filmimiz Youtube tarafından 2015'in en iyi 10 reklam filminden biri seçildi" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.