Cuma 04.12.2015

50 bin kişi altın kuyruğuna girdi

Altın ve pırlantalı mücevherin yüzde 60'a varan indirimle satıldığı Atasay Altın Çadır Günleri'nde müşteriler kuyruğa girdi. 4 gün açık kalacak çadıra 50 bin ziyaretçi bekleniyor

Mücevher firması Atasay'ın, stoklarını eritmek için 6 yıl önce başlattığı çadır günleri, tüketiciden yoğun talep gördü. İki gün önce VIP müşterilere açılan ve dün itibarıyla tüm müşterilere hizmet vermeye başlayan Atasay Altın Çadır Günleri'ne bu yıl 50 bin kişinin gelmesi bekleniyor. İstanbul'da Yenibosna, Viaport AVM ile Ankara ve Konya'da kurulan çadırlara dün sabah 5'ten itibaren gelmeye başlayan müşteriler, yaklaşık 2 saat sonra mağazaya alındı. Alışveriş için 20 dakikası olan müşteriler, bu sürede takı setlerinden tektaşa kadar 15 bin çeşit ürün arasından tercih yaptı.
ALMANYA İLK SIRADA

6 Aralık'a kadar sürecek olan çadır günlerine İstanbul'un çevre illeri dışında yurtdışından da ziyaretçi geldi. İlk sıradaki Almanya'yı Azerbaycan ve İran takip etti. Atasay Mücevherat CEO'su Atasay Kamer, çadırı 6 yılda 140 bin kişinin ziyaret ettiğini söyledi. Ürünlerin yüzde 60'a varan indirimle satıldığını belirten Kamer, "Çadırda 50 TL'den 100 bin TL'ye kadar ürün satılıyor. En çok düğün setleri, bileklik ve tektaşlar tercih ediliyor" dedi.
8.3 MİLYON TL'Yİ GEÇER

Kamer'in verdiği bilgiye göre geçen yıl altın çadırının cirosu 8.3 milyon TL olarak gerçekleşti. Bu yıl ise cironun yüzde 35 artması hedefleniyor. Kamer, bu yıl VIP satışlarında geçen yıla göre yüzde 38'lik bir artış yaşandığını söyledi. VIP gününde en çok pırlantanın tercih edildiğini belirten Kamer, "VIP'ye sattığımız en pahalı ürün 50 bin TL ile suyolu pırlanta takım oldu. Önceki fiyatı 80 bin TL olan bu ürünü Manisalı bir müşterimiz aldı" dedi.
TÜRKİYE VE YURTDIŞINDA BÜYÜME ATAĞI
Atasay , tüketicilerden gelen talep doğrultusunda Altın Çadır'ı diğer şehirlere de götürmeye başladı. Atasay Kamer, "Geleneksel Altın Çadır Günleri'ne bugüne kadar Tekirdağ'dan Mardin'e 63 ilden katılım oldu" dedi. Şirketin büyüme hedefleriyle ilgili de bilgi veren Kamer, bugün itibarıyla Türkiye ve yurtdışında 138 mağazaya ulaştıklarını, gelecek yıl yurtiçinde 12 mağaza daha açacaklarını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.