Giriş Tarihi: 8.12.2015

Girişimci maaşa bağlandı

Kendisi de genç bir girişimci olan Gökhan Duyarlar, 'fikrim var ama param yok' diyen girişimciler için ilginç bir adım atarak 'Kuluçka Merkezi' açtı. Girişimcilerin tüm ofis ihtiyaçlarını karşılayan Duyarlar, projeleri hayata geçene kadar onlara maaş da ödüyor

Türkiye'deki girişim sektörünü geliştirmek için özel sektör tarafından ilginç bir proje hayata geçirildi. Bilişim sektöründeki yatırımları ile dikkat çeken GD Holding'in patronu Gökhan Duyarlar, 2.2 milyon TL'lik yatırımla özel 'Kuluçka Merkezi'ni hayata geçirdi. Adeta bir girişimci fabrikasına dönüşen ve 60 kişilik kapasiteye ulaşan merkezde bütün girişimciler projeleri hayata geçinceye kadar maaş alıyor. Ayrıca girişimciler, GD Holding'in pazarlama, yazılım, donanım, operasyon, lojistik, hukuk, vergi, muhasebe, ve PR hizmetinden faydalanıyor. Girişimcilere maaş bağlayarak diğer kuluçka merkezlerinden farklılaştıklarını söyleyen Duyarlar, kendilerine hergün onlarca başvuru geldiğini belirtti. Halen merkezde 4 adet proje aktif olarak çalışırken, ilk aşamada projelere yaklaşık 2 milyon TL yatırım desteği ayrıldı.
'SAHA ANALİZİ YAPIYORUZ'
Bugüne kadar sürdürdükleri projeleri aracılığıyla Türkiye'ye değer katan markaları hayata geçirdiklerini söyleyen Duyarlar şunları kaydetti: "Bundan sonra gerçekleştireceğimiz tüm projelerimizde aynı hedefle yol alacağız. Çalışmalarımızı hızlı bir şekilde sürdürüyoruz. Doğru saha analizleri yaparak yatırımlarımıza yön veriyoruz. Kuluçka Merkezi aracılığıyla da aynı yol haritasıyla hareket ederek Türkiye'ye yeni markalar kazandırmayı hedefliyoruz."
130 ÇALIŞANI VAR
GD Holding, ağırlıklı olarak bilişim alanında faaliyet gösteriyor. 130'u aşkın çalışanı bulunan şirket, bünyesinde mavi yaka ve ara kademe pozisyonlarda faaliyet veren insan kaynakları sitesi Eleman.net'in yanı sıra, sarı sayfaları internet ortamına taşıyan Serieleman.com, güvenlik ekipmanları sektöründe Pro-Safe, internet, bilişim ve e-ticaret sektörlerinde de TRCRM, Dersverir.com ve Takım Takip markalarını bulunduruyor.
SANAYİCİ İNTERNETÇİ OLMAK İSTİYOR
Son dönemde internete yatırım yapanlar arasında sanayicilerin de olduğunu ifade eden Duyarlar, "Girişim sektöründe internet oldukça önemli bir yer edindi. Hatta Türkiye'nin önde gelen işadamları da bu alanda yatırım yapmak istiyor. Açıkçası Türkiye'yi zıplatacak projelerin de internet dünyasından çıkacağını düşünüyorum" dedi.

- İNOVASYON TURU -

Ofis mobilyası açık vermeden büyüyor
Yıllardır cari açık vermeden büyüyen nadir sektörlerden olan ofis mobilyaları sektörü, 2015'inn ilk 9 ayında 209 milyon 516 bin dolar ihracat gerçekleştirdi. Aynı dönemde ithalatı da 76 milyon 282 bin dolar seviyesinde oluştu. OMSİAD Başkanı Ercan Ata, Avrupa ülkelerinde 5'nci sırada bulunan sektörün son yıllara kadar cari açık vermeden büyümesiyle dikkat çektiğini söyledi.
Yurt odasından 60 milyon liraya
2008'de Güçlü Gökozan tarafından yurt odasında kurulan, bugüne kadar her sene 3 kat büyüyerek bir rekora imza atan kişiye özel hediye markası BuldumBuldum.com, sürpriz yatırımcılarıyla büyümeye devam ediyor. Şirket şimdi de Yemeksepeti. com'un kurucu ve ortaklarından Nevzat Aydın, Melih Ödemiş, Birol Yücel, Bedii Can Yücaoğlu ile özel yatırım anlaşması yaptı.
İş dünyası sera gazına karşı güç birliği yapacak
Türkiye Müteahhitler Birliği Başkan Vekili ve Uluslararası Müteahhitler Birliği Konfederasyonu CICA Başkanı Emre Aykar, Paris İklim Zirvesi'nde "Dünya Binalar Günü Birleşim Bildirgesi'ni imzaladı. Başkan Aykar, "Bugün inşa edilen yapılar yarının bina stokları olacak. Şirket, üniversite, profesyonel ve tüketicileri eylem planına katılmaya davet ediyoruz"dedi.
KOBİ tasarrufu internetten öğrenecek
Isıtma, soğutma ve güç elektroniği alanında faaliyet gösteren Danfoss, bir ilke imza atarak çevrimiçi eğitim portalı 'learning.danfoss. com'u hayata geçirdi. Türkiye'de birçok yatırımı olan Danfoss, animasyon formatındaki eğitim yatırımıyla KOBİ'lerden öğrencilere, sektör profesyonellerinden üretici ve tüketiciye kadar herkese ısıtma ve soğutma alanında bilgi kaynağı olmayı hedefliyor.
'Black Friday'e karşı 'White Friday'
Türkiye'nin muhafazakar giyim sitesi Modanisa. com, bir ilke imza atarak dünyaca ünlü "Black Friday-Kara Cuma" çılgınlığına karşı "White Friday- Beyaz Cuma" kampanyası düzenledi. Böylece ilk kez bir muhafazakâr giyim sitesi uygulamayı üç günlük bir kampanyaya dönüştürerek, 75 ülkedeki kullanıcılarına sundu. Modanisa.com'daki 50 bin çeşit ürün, 300'ü aşkın marka ve ünlü modacıların siteye özel hazırladığı tasarımlar özel fırsatla tüketiciye ulaştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.