Cuma 11.12.2015

Lüks mağazaların metrekaresi büyüyor

Türkiye pazarına giren dünyaca ünlü lüks markalar, cirolarından memnun oldukları için mağaza metrekarelerini büyütmeye başladı. Lüks markaları çatısı altında toplayan İstinye Park'ın Genel Müdürü Uğur Berk, alışveriş merkezi içindeki mağazaların 2015 cirosunun geçen yıla göre yüzde 17 arttığını söyledi. Louis Vuitton, Gucci, Burberry gibi markaların mağazalarını yenileneyip genişlettiğini açıklayan Berk, "Louis Vuitton ve Miu Miu 100'er metrekare genişledi. Burberry ve Hugo Boss mağazaları tadilata girerek yeni konseptlerini getirdiler. Ayrıca Fransız markası Sandro ve İtalyan Hogan da ocak ayında misafirlerine kapılarını açacak" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.