Giriş Tarihi: 19.12.2015

Koton dünyaya tasarım satıyor

Koton yurtiçi ve yurtdışında mağaza atağına kalktı. Her iki pazarda toplam 434 mağazaya ulaşan şirket, tasarım dünyasının ünlü ismi Isham Sardouk'u da bünyesine kattı

Türkiye'nin hızlı moda markalarından biri olan Koton, 2016 için yatırım atağına kalktı. Hem yurtiçi hem de yurtdışında yeni mağazalar açmayı hedefleyen şirket, 30'u Türkiye'de olmak üzere toplam 91 yeni noktayı daha ağına katacak. Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, halen 159'u yurtdışında, 270'ten fazlası yurtiçinde olmak üzere yaklaşık 434 mağaza ve dünya genelinde 800'den fazla satış noktasına sahip olduklarını söyledi.
GLOBAL MARKA OLACAĞIZ

2015'te 155 milyon TL'lik yatırım ile 83 mağaza açtıklarını belirten Yılmaz, "Bu yılsonu itibarıyla ciromuzda yüzde 30 düzeyinde artış bekliyoruz. Yılı 2 milyar TL ciro ile kapatmayı öngörüyoruz. Koton, 2015 yılında hedeflediği büyüme oranlarını yakalayarak yurtiçinde 6 bin 500, yurtdışında ise 2 bin kişiye ulaşan çalışan sayısıyla yaklaşık 8 bin 500 kişiye istihdam sağlıyor" diye konuştu. Global bir moda markası olmak için büyük bir dönüşüm içerisinde olduklarını belirten Yılmaz, "Artık dünyada Türkiye'yi temsil eden moda markası Koton olacak. Dünyaya tasarım ihraç edeceğiz" dedi. Öte yandan Koton tasarımları, artık dünya çapında bir isim olan Isham Sardouk'a emanet edildi. Yılmaz, Victoria Secret gibi ünlü markaların tasarım başkanlığını yapan Sardouk'un Koton için büyük bir kazanım olduğunu belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.