Pazartesi 28.12.2015

Lüks markaya SUV dopingi

2014'te satışlarını en çok artıran lüks marka olan Maserati, 2015'te de aynı çizgisini koruyor. 2014'te satışlarını yüzde 107.5 artırarak 83 adede çıkaran Maserati, yılı yaklaşık 80 adetlik satışla kapatmaya hazırlanıyor. Markanın 2016 beklentisi ise yeni SUV modeli Levante ile birlikte satışlarını 3 haneli rakamlara çıkarmak. Fer Mas Oto Şirket Müdürü Sinan Saip Bel, "Bu yıl farklı ve değişken parametlere rağmen 80 araç satışı hedeflemiştik. Bu hedefe doğru ilerliyoruz. Özellikle Ghibli olmak üzere lüks sedan modellerimize güçlü bir talep var" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.