Çarşamba 30.12.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 30.12.2015

Perakendecilerden havaalanı yarışı

Türk perakende markaları, yeni havalimanındaki duty free'de yer almak için harekete geçti. BMD yöneticileri, havalimanının duty free işletmecisi Unifree ile mağaza açmak için görüşmelere başladı

Dünyada son dönemin en önemli trendlerinin başında gelen seyahat, havaalanlarını mağazalar ve yeme içme alanlarıyla adeta bir alışveriş merkezine dönüştürdü. Firmalar için birer reklam alanı haline gelen bu platform, İstanbul'da da yeni yapılacak olan havalimanı projesinde şimdiden dikkat çekmeye başladı. Perakendenin ünlü markalarını çatısı altında toplayan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), yeni havalimanında mağaza açmak için harekete geçti. İç ve dış hat terminalinde belli bir metrekare alan talep eden markalar, bunun için havaalanındaki duty free mağazaları işletme ihalesini alan Unifree dutyfree yönetimiyle görüştü. BMD Başkanı Sami Kariyo, "İlk görüşme olumlu geçti. Biz kendilerine ayrı ayrı mağazalar açıp tüm markaların yönetimini tek bir merkezden yürütebileceğimizi ifade ettik" dedi. Havaalanında yer alacak markaların yolculuk konseptine uygun firmalar olduğunun altını çizen Kariyo, şunları anlattı: "Türkiye'de gelir seviyesindeki artışla birlikte tüketicilerde gezme görme kültürü yaygınlaştı. Dünyanın en gözde yatırımlarından biri olan yeni havaalanı, markalarımız için çok önemli."

FİKİR ALIŞVERİŞİ YAPTIK

BMD Başkanı Yardımcısı Sinan Öncel de, Unifree yöneticileriyle fikir alışverişinde bulunduklarını söyledi. Havaalanında BMD markaları için yer ayırmalarını talep ettiklerini belirten Öncel, "Şu an için ne metrekare ne de kaç tane BMD markasının burada yer alacağı belli değil" dedi. Dünyanın bütün havalimanlarında ülkelerin yerli markalarının satış yaptığını belirten Öncel, "Burada yer almak markalarımız için çok önemli. Tüm giyim markaları bu platformda yerini almalı" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.