Perşembe 07.01.2016
Son Güncelleme: Perşembe 07.01.2016

Mobilya ihracatına fuar desteği

TÜYAP ve Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği'nin (MOSDER) işbirliğiyle bu yıl 12'ncisi gerçekleşecek olan İstanbul Mobilya Fuarı (İSMOB) 12-17 Ocak'ta TÜYAP'ta kapılarını açmaya hazırlanıyor. TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Ünal, Türkiye mobilya sektörüne yeni bir soluk getireceklerini belirterek, "MOSDER ile Türk fuarcılık sektörünün en büyük şirketi güçlerini birleştirdi. Amacımız Türk mobilya sektörünü bölgesel güç haline getirmek" dedi. MOSDER Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Doğan ise, derneğin mobilya sektörünün yüzde 75'ini temsil ettiğini söyledi.
YABANCI İLGİSİ AR TIYOR

Fuara katılacak olan 130 bin ziyaretçinin yüzde 40'ını yabancıların oluşturacağını belirten Doğan, "Önceki yıllarda yüzde 20'ler seviyesinde olan yabancı katılımcı oranını yüzde 40'lara çıkarmayı başardık. Fuarda daha öncekilerden farklı olarak ofis mobilyasında pazarın yüzde 80'ine hâkim markalar yer alacak" dedi. Ofis mobilyalarının dünyada kendi alanlarında sadece Almanya, Köln'de temsil edildiğini hatırlatan Doğan, "Türkiye'de organize olmuş bir ofis fuarı ise yok. Bu firmalar ilk kez İSMOB'da organize olacaklar. 2016 ihracat hedefinin de yüzde 25'i olan 750 milyon dolarlık bölümü İSMOB ile elde etmek istiyoruz" açıklamasında bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.