Pazartesi 01.02.2016

'Yılın Otomobili' için 22 model yarışıyor

Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından bu yıl ilki düzenlenen "Türkiye'de Yılın Otomobili" (TYO) seçimlerinde yarışacak aday otomobiller belli oldu. TYO Seçim Komitesi tarafından belirlenen ve OGD yönetimi tarafından onaylanan aday listede 18 markadan 22 otomobil yer alıyor. Ocak 2015-Mart 2016 arasında satışa sunulmuş yeni modellerin katıldığı yarışma için belirlenen aday listesinde şu otomobiller yer alıyor: "Audi A4, BMW 7 Serisi, Fiat 500X, Fiat Egea, Ford Mondeo, Ford Mustang, Honda Jazz, Hyundai Tucson, Jaguar XE, Kia Sorento, Land Rover Discovery Sport, Mazda CX-3, Mercedes GLC, Mercedes C-Coupe, MINI Clubman, Opel Astra, Renault Talisman, Renault Kadjar, Skoda Superb, Ssangyong Tivoli, Subaru Levorg, Volvo XC90."

SEÇİM İKİ AŞAMALI
"Türkiye'de Yılın Otomobili" seçimleri iki aşamadan oluşacak. 25 Mart'ta Intercity İstanbul Park'ta yapılacak test organizasyonunda, aday otomobiller güvenlik ve teknik açıdan önemli bir sınavdan geçirilecek. Adaylar arasından ilk oylama sonucunda her jüri üyesi, finale kalacak 7 finalist için favori otomobillerini önerecek. İlk 7 otomobil finalde yarışmaya hak kazanacak. Finale kalan 7 otomobil 28 Mart'ta açıklanacak. ikinci aşamada ise her jüri üyesi sahip olduğu 250 puanı adaylar arasında dağıtacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.