Pazartesi 08.02.2016
Son Güncelleme: Pazartesi 08.02.2016

2023'te 100 bin adet hedefliyor

Türkiye binek otomotiv pazarının 725 bin 596 adetlik satışa ulaşarak tarihi bir rekorla tamamladığı 2015'te Toyota da 50 bin 937 adetlik satışla kendi rekorunu kırdı. 2015'te yüzde 26 büyüyen otomotiv pazarının üzerinde bir artış göstererek satışlarını yüzde 41 artırdı. Toyota binek otomobil pazarında en çok tercih edilen 4'üncü marka, perakende otomobil pazarında ise en çok satılan 3'üncü marka oldu. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, 2023 hedefini ise 100 bin adetli rakamlara ulaşmak olduğunu söyledi. Toyota Türkiye'nin ALJ Group tarafından satın alınmasının ardından geçen 6 yılı değerlendiren Bozkurt, 5 yıl içinde 50 bini aşan satış hedefi belirlediklerini ve bu hedefe 2015 yılında ulaştıklarını vurguladı. Bu yıl 50 binin altına düşmeyecekleri tahmininde bulunan Bozkurt, "Artık bu seviyeden geri dönüş olmayacaktır. Önümüzdeki dönem yenilenecek olan modellerimiz ile birlikte 2017'de 65 bin adetlik satış rakamına ulaşmak yeni hedefimiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.