Pazartesi 22.02.2016

İstanbul, alanını ikiye katladı

İstanbul Ticaret Odası (İTO), MIPIM'deki temsil alanını bu yıl iki katına çıkardı. Geçen yıl 300 metrekarelik bir alanda kurulan İstanbul Çadırı, bu yıl 685 metrekareye ulaştı

İstanbul, Fransa'nın Cannes şehrinde düzenlenen dünyanın en prestijli gayrimenkul fuarı MIPIM'e en büyük katılımını bu yıl gerçekleştirmeye hazırlanıyor. Türk gayrimenkul sektörünün önde gelen firmaları, en yeni projeleri ile 15-18 Mart arasında gerçekleştirilecek MIPIM'de Türkiye rüzgarı estirecek. Artık sadece projelerin değil, şehirlerin de birbiri ile yarıştığı MIPIM'de İstanbul Ticaret Odası, birçok farklı etkinlik gerçekleştirecek. Geçen yıl 300 metrekarelik İstanbul Gayrimenkul Tanıtım Çadırı kuran İTO, bu yıl 685 metrekarelik yeni çadırında İstanbul'u tanıtacak. İTO Başkanı İbrahim Çağlar, MIPIM'de Türkiye ve İstanbul tanıtımını her yıl yeni bir boyuta taşıdıklarını kaydetti.
DÜNYAYA TANITILACAK
MIPIM'in İstanbul'un gayrimenkul ve inşaat projelerinin dünyaya tanıtılmasında stratejik öneme sahip olduğunu söyleyen Çağlar, "Türk firmalarının kentsel dönüşüm projeleri ve devletimizin İstanbul için planladığı mega altyapı projeleri 89 ülkenin yabancı yatırımcısına birebir tanıtılacak" diye konuştu.
EMLAK KONUT DA ÇADIRDA
Türkiye'de planlı kentleşme ve konut seferberliğinin öncüsü olan Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) iştiraki Emlak Konut GYO da fuarda projelerini İstanbul Çadırı'nda sergileyecek. Çadırda fuarın ilk günü yabancı yatırımcı resepsiyonu gerçekleştirilecek. Ayrıca firmalar arası ikili görüşmelerin yapılması için ortam da sağlanacak. İkinci gün ise "Metropolitan Şehirler: Konutlaşma ihtiyaç ve talepleri bağlantılı mı?" konulu panel gerçekleştirilecek. Türkiye, MIPIM'e geçen yıl 700'e yakın kişi ile katılmış ve bu katılımcı sayısı ile 7'nci sıraya yükselerek ilk 10 ülke içine girmişti.
YAŞAYAN MAKET 2. KEZ CANNES'DA
İlk kez geçen yıl tanıtılan 'Yaşayan İstanbul Maketi' bu yıl da İstanbul Çadırı'nda yer alacak. 96 metrekarelik maket, dört mevsim İstanbul'u yaşatacak. Bunun için video mapping sunumu baştan tasarlandı. İstanbul'un 24 saatini ziyaretçilerine sunan maket, bugüne kadar yapılmış en büyük İstanbul maketi olma özelliği taşıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.