Salı 23.02.2016
Son Güncelleme: Salı 23.02.2016

KOBİsel gelişim rüzgârı başladı

Son dönemde eğitime ağırlık veren KOBİ patronları, ihale yazımlarından, şikâyet yönetimine kadar her alanda kendini ve şirketini geliştiriyor. Eğitimlerin yüzde 70'i ise online ortamda gerçekleşiyor

Türkiye ekonomisinin dinamosu KOBİ'lerde eğitim ve gelişim rüzgârı esiyor. Bu alanda verilen teşviklerin artması ve eğitim modellerinin güçlenmesinin de etkisiyle kendini geliştiren KOBİ sayısında patlama yaşanıyor. Son araştırmalara göre KOBİ'lerin yeni gözdesi ise sanal eğitimler oldu. Binlerce KOBİ, iş güvenliği eğitiminden, ihracat ve kişisel gelişime kadar onlarca alandaki eğitimi artık sanal ortamda alıyor. Bu rüzgârdan etkilenen Türkiye'nin e-öğrenme alanındaki ilk şirketlerinden Enocta 2016 yılını KOBİ'lerin gelişimine ayırdığını duyurdu. "Dünya ekonomileri KOBİ'lerin başarılarına odaklandı" diyen şirketin genel müdürü Tijen Armağan, "Türkiye olarak eğitimli KOBİ'ler oluşturmak zorundayız" dedi. Armağan, şöyle konuştu: "Şirketini büyütmek ve satışlarını yükseltmek isteyen KOBİ'ler. bilgi seviyelerini ve iş verimliliğini artırmak zorunda. Şirket performansını iyileştirmek, rakipleri arasından sıyrılmak ve sesini dünyaya duyurmak ancak böyle mümkün olabilir. Eğitime yapılan yatırımlar, şirketlere, en fazla bir yıl içinde daha yüksek bir satış hacmi olarak geri dönüyor."
500 FİRMAYA EĞİTİM VERİYOR
2002'de kurulan Enocta, bugün itibarıyla 500'e yakın firma, kamu kurumu ve üniversiteye e-öğrenme imkânı sunuyor.
KOBİ'LER EN ÇOK BU EĞİTİMLERİ ALIYOR
* Telefonda iletişim
* Devlet kurumlarıyla yazışma
* Profesyonel e-postanın formülü
* Sıkça yapılan e-posta hataları
* İş sağlığı ve güvenliği eğitimleri
* 10 adımda başarılı satış
* Müşteri psikolojisi ve algısı
* Şikâyet yönetimi
* Krizde değer yaratmak
* İş dünyası için ingilizce paketi
- İNOVASYON TURU -
1- Löffler Türkiye pazarına girdi
Dünyaca ünlü ofis sandalye markası Löffler, Türkiye pazarına yenilikçi ürünlerle girdi. Münih Üniversitesi'nden onaylı olan sandalyelerdeki mekanizma, uzun süreli veya yanlış oturmadan kaynaklanabilecek, sorunları en aza indirmeyi vaat ediyor. Şirketin hedefleri arasında Ar-Ge yatırımlarını Türkiye'de hayata geçirmek de var.
2- Dev buluşmalara girişimci imzası
Yeni nesil girişimcilerden Muhittin Palazoğlu, 22 yaşında kurduğu AdStation şirketiyle adından söz ettiriyor. 4 yıldır Şeb-i Arus İstanbul törenlerini düzenleyen şirketin, bugün THY, Ülker, Türk Telekom, Samsung, Albaraka, Avea gibi dev şirketlerin kurumsal ve sportif organizasyonlarına kadar birçok etkinliğinde imzası bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.