Çarşamba 24.02.2016

HDI Sigorta'da hedef müşterinin ilk aklına gelen şirket olmak

HDI Sigorta, Türkiye Sigorta Birliği'nin (TSB) 12 aylık sonuçlarına göre 700 milyon lira prim üretimine ulaştı. HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu hedeflerinin, tutkuyla çalışarak sektöre yön veren, acentelerinin, çalışanlarının ve müşterilerinin ilk tercih ettiği sigorta şirketi haline gelmek olduğunu da sözlerine ekledi. HDI Sigorta'nın, yaklaşık 150 ülkede faaliyet gösteren ve prim üretimiyle Almanya'nın üçüncü büyük sigorta grubu olan Talanx grubunun bir parçası olduğunu hatırlatan Hancıoğlu, "Talanx 100 yılı aşkın bir süredir hizmet veren bir sigorta şirketi. Talanx Grubu, Türkiye'deki potansiyeli gördüğünden sigorta pazarına yatırım yaptı" sözlerine yer verdi.

'MÜŞTERİLER HDI'DEN MEMNUN'
HDI Sigorta'nın müşterilerine sunduğu Hızlı Destek İstasyonundan da bahseden Hancıoğlu, bu hizmetinin bir yılını doldurduğunu dile getirerek, "Hasar sonrası müşteri memnuniyetini HDI Sigorta olarak son derece önemsiyoruz ve hızlı destek istasyonunu operasyonlarımızın ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. Son 1 yılda 698 dosya kapatıldı ve hatırı sayılır bir tasarruf sağlandı. Giriş yapan 578 müşteri telefonla arandı ve %94 oranında müşteri memnuniyeti sağlandı" dedi. Hızlı Destek İstasyonlarıyla ilgili olarak HDI Sigorta acentelerine de gerekli eğitimlerin verildiğinin altını çizen Hancıoğlu, bu sayede araçları hasar gören müşterilerin acenteler tarafından Hızlı Destek İstasyonlarına yönlendirildiğini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.