HDI Sigorta'da hedef müşterinin ilk aklına gelen şirket olmak
'MÜŞTERİLER HDI'DEN MEMNUN'
HDI Sigorta'nın müşterilerine sunduğu Hızlı Destek İstasyonundan da bahseden Hancıoğlu, bu hizmetinin bir yılını doldurduğunu dile getirerek, "Hasar sonrası müşteri memnuniyetini HDI Sigorta olarak son derece önemsiyoruz ve hızlı destek istasyonunu operasyonlarımızın ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. Son 1 yılda 698 dosya kapatıldı ve hatırı sayılır bir tasarruf sağlandı. Giriş yapan 578 müşteri telefonla arandı ve %94 oranında müşteri memnuniyeti sağlandı" dedi. Hızlı Destek İstasyonlarıyla ilgili olarak HDI Sigorta acentelerine de gerekli eğitimlerin verildiğinin altını çizen Hancıoğlu, bu sayede araçları hasar gören müşterilerin acenteler tarafından Hızlı Destek İstasyonlarına yönlendirildiğini ifade etti.
EN SON HABERLER
- 1 Dilan Polat ve Engin Polat çiftinin davasında flaş gelişme! Yasa dışı bahisi o aplikasyon çözecek
- 2 Hatay yenileniyor! Mehmet Kalyoncu açıkladı: Proje dünyaya örnek olacak
- 3 Konya BŞB - İlan
- 4 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 5 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 6 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 7 Kaynakçıya 100 bin tornacıya 70 bin TL maaş
- 8 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 9 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 10 Akıllı yollarla kazalar azalacak