Giriş Tarihi: 10.3.2016

Japon CasIo İstanbullu oldu

Dünyaca ünlü saat markası Casio, ilk kez bir şehirden ilham alarak koleksiyon hazırladı. Casio'nun Türkiye Distribütörü Ersa'nın Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Ergün, "Casio bir Japon markası. Japonlar'ı bu koleksiyon için ikna etmemiz tam 3 yıl sürdü. Böyle bir talebi karşılayamayacakları söylediler. Ancak İstanbul koleksiyonu için ikna oldular" dedi.
% 12 BÜYÜDÜ

Saat tüketiminin son yıllarda giderek düşmeye başladığını ancak Casio'nun son iki yılda yüzde 12 büyüdüğünü söyleyen Ergün, 2013'ten bu yana distribütör sayılarının da arttığını, rakamın bin 200'den bin 600'e ulaştığını açıkladı. G-Shock İstanbul serisinin pazara renk katacağını belirten Ergün, "Sınırlı sayıda üretilen G-Shock İstanbul 2016 saat koleksiyonunda Boğaziçi Köprüsü, Kız Kulesi, şehir hatları vapuru ve Boğaz'ın martıları esin kaynağı oldu" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.