Cumartesi 12.03.2016

Reklam yatırımları 2015'te yüzde 9 arttı

Reklamcılar Derneği üyesi medya ajanslarının verileriyle hazırlanan, 2015 yılı reklam yatırımları açıklandı. Bir önceki yıla oranla yüzde 9 büyüyen reklam yatırımları 2015'te 6 milyar 474 milyon TL oldu. Reklam yatırımlarında en büyük payı yüzde 50.5'lik oranla televizyon alırken geçen yıla oranla yüzde 25.4 büyüyen dijital mecralar bu yıl yüzde 22.9 ile ikinci sıraya oturdu. Yazılı basın ise reklam yatırımlarından yüzde 15.4 pay aldı.
2014'E GÖRE İKİYE KATLANDI

Açıkhava reklam yatırımları yüzde 7.7, radyo reklamları 1.9 ve sinema reklamları da 14.8 arttı. Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Kayhan Şardan, "İki seçimin yaşandığı bir yılı geride bıraktık. Ancak, medya yatırımlarına da büyüme 2014'e göre ikiye katlandı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.