Pazar 13.03.2016

Urimçililer giyimde kesenin ağzını açacak

Tatil ve iş konseptini birleştirerek özellikle Rus ve Ukraynalı hazır giyim alıcılarını Türkiye'ye getiren Dosso Dossi Fashion Show'da, bu yıl kurallar değişiyor. Rusya ile ihracatta yaşanan kaybı telafi etmek için bu yıl bazı değişiklikler yapılacak olan fuara, farklı ülkelerden de ilgi var. Dosso Dossi Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan, mevcut sorunlara rağmen haziran ayında Antalya'da fuarı sürdürmeye kararlı olduklarını söyledi.
YENİ STRATEJİ GELİŞTİRİLDİ

Eraslan, turizm ve hazır giyim sektöründeki türbülanslı dönemi en az hasarla atlatmak için geliştirdikleri stratejiyi şöyle anlattı: "Fuarımıza katılım için müşterilerimize en az 15 bin dolarlık alım şartı koyuyorduk. Haziran ayından itibaren VIP konsepte geçeceğiz ve müşterilerimizin asgari alım sınırını 25 bin dolara çıkaracağız. Diğer taraftan üretici firmaları da elemeden geçirip daha kaliteli ve katma değerli üretim yapanları kabul edeceğiz." Eraslan, yeni konseptin en iddialı müşterileri arasında Urimçililer olduğunu söyledi. Eraslan, "Hazirandaki Dosso Dossi'de alıcıların yüzde 10'unu Çin- Sincan-Uygur Özerk Bölgesi'nin başkenti Urimçi'den gelenler oluşturacak. Bu alıcılar, katma değeri yüksek pahalı ürünler talep ediyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.