Perşembe 17.03.2016

VIG'in büyümesine Türkiye'den de önemli katkı

RAY Sigorta'nın ana hissedarı Vienna Insurance Group (VIG) 2015 yılında 9.2 milyar euro prim üretti. Aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 'diğer pazarlar'da büyüme çift haneli oldu. VIG, 2015 yılında mal/eşya ve kaza sigortası branşı %2 oranında artış gösterirken, hayat sigortası branşında düzenli prim ürünleri %2.3'lük bir artış kaydetti. Orta ve Doğu Avrupa pazarında bir kez daha dinamik büyüme gerçekleşti. Bulgaristan, Türkiye, Arnavutluk ve Bosna Hersek'te eşya ve kaza sigortası primlerinde çift haneli artışlara ulaşıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.