Salı 22.03.2016
Son Güncelleme: Salı 22.03.2016

Turkcell bağlılık yemini etti

Turkcell, yeni reklam filminde 4.5G ile maden ocağından dağın doruk noktasına kadar pek çok yerde internetin kesintisiz olacağına vurgu yaptı. Filmde 2006’ya benzer bir slogan kullanan Turkcell, “Bağlıyız biz” diyor

4.5G için son hazırlıklarını tamamlayan Turkcell, yeni reklam filminin sloganını da "Bağlıyız biz" olarak belirledi. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, yeni reklam filmi için 2006'daki "Turkcell'le bağlan hayata" sloganından yola çıktıklarını söyledi. Terzioğlu, "Yaptığımız araştırmalar sonucu gördük ki Türk halkının yüzde 72'si Turkcell denildiğinde bu sloganı hatırlıyor. Yeni sloganımızı da bu doğrultuda belirledik ve 'Bağlıyız biz' dedik" ifadelerini kullandı.
TANIMLAR DEĞİŞECEK
'Bağlıyız biz' söyleminin iki stratejik vurgusu olduğunu belirten Terzioğlu, bunların teknoloji ve değerlere bağlılık olduğunu kaydetti. 4.5G teknolojisinin bağlantı tanımlarını tamamen değiştireceğini aktaran Terzioğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: "4.5G teknolojisiyle bağlantının tanımı tamamen değişecek. Artık iyi bir bağlantı lüks değil, temel ihtiyaç. Sadece insanlara değil, nesnelere bağlanabiliyoruz. Bilmek için çok okumanın veya çok gezmenin değil, çok bağlanmanın peşindeyiz. Bu nedenle bağlılığa vurgu yaptık." Türkiye'nin zor bir süreçten geçtiğini belirten Terzioğlu, "Bugünlerde biz olmaya, birbirimize bağlanmaya çok daha fazla ihtiyacımız var. Sadece dünyaya bağlanmak değil, Türkiye'nin en büyük ailesini birbirine bağlamak, bizi biz yapan değerlere bağlılığı vurgulamak Turkcell'in görevi. Bu nedenle de 'Biz' dedik" şeklinde konuştu.
GEÇİŞ İÇİN FİNANS ŞİRKETİ
4.5G'de son hazırlıklarını tamamladıklarını aktaran Terzioğlu, "Abonelerimizin yüzde 55'i akıllı telefon kullanıyor. Bunun da yüzde 50'sinin cep telefonu 4.5G'ye uyumlu" dedi. Müşterilerinin tamamını akıllı telefon sahibi yapıp 4.5G'ye taşımayı hedeflediklerini belirten Terzioğlu, bu doğrultuda bir finans şirketi kurduklarını söyledi. 4.5G ile birlikte kapasitenin artacağını ve birim maliyetlerinin düşeceğini belirten Terzioğlu, "Dolayısıyla abonelerimiz herhangi bir kota sürprizi yaşamayacak" diye konuştu.
İTALYAN YÖNETMEN İMZALI
Turkcell Pazarlama İletişiminden Sorumlu Direktörü Bahar Uçanlar, 70 kişilik bir ekibin, 4 bin km yol kat ederek 6 ilde çekim yaptığını söyledi. Uçanlar, "Reklam, İtalyan yönetmen Ricardo Paoletti imzasını taşıyor" dedi.
Turkcell, yeni reklam filminde hem internetin kesintisiz olacağına hem de kültürel değerlere vurgu yaptı. Bir kına gecesini 4.5G ile canlı yayında aktaran şirket, filmde maden ve tersane işçilerine de yer verdi. 4 turistin Türkiye'yi gezdiği tüm kareler 4.5G ile canlı yayında gösteriliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.