Çarşamba 30.03.2016

Katılım Emeklilik sektörün üstünde performans hedefliyor

Bireysel Emeklilik Sistemi'nin en genç oyuncularından Katılım Emeklilik performansıyla sektörde öne çıkıyor.
2015 yılında sektörün ortalama getirisinin üzerinde bir performans sergileyen şirket %350 büyüme gösterdi.
2015 yılı verilerine göre, BES katılımcılarına ortalama %3 getiri sağladı. Faizsiz bireysel emeklilik alanında hizmet veren Katılım Emeklilik ise sektör ortalamasının üzerinde bir performans sergileyerek ortalama %7 getiri sağladı.
Bireysel emeklilikteki 2015 sonu itibarıyla 40 faizsiz emeklilik fonundan 7'sine sahip olan Katılım Emeklilik, pazarda %10'un üzerinde pay aldı. Şirketin henüz 1.5 yılını doldurmasına rağmen gösterdiği yüksek performanstan memnuniyet duyduklarını belirten Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek;
"Sektörün en genç oyuncusu olmamıza rağmen hızla büyüyerek 128 bin sözleşmeye ulaştık.
Fon yönetimimizle 2015 sektör ortalama performansının üzerinde bir getiri oranı yakaladık.
Önümüzdeki dönemde de 2015 yılı sonunda sektöre kattığımız 7'nci fonumuz olan dövize endeksli sukuk fonu ve rafa koyacağımız yeni ürünlerle başarılarımızı devam ettirmek üzere tüm gücümüzle çalışıyoruz.
Katılımcı profilimizle de sektörün en genç şirketi olduğumuzu söyleyebiliriz" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.