Pazar 03.04.2016
Son Güncelleme: Pazar 03.04.2016

Kanserle savaşın ‘sigorta’sı olacağız

Fibaemeklilik’in 2 yıl önce başlattığı kadınları kansere karşı bilinçlendirme projesi Anadolu’da meyvelerini verdi. Pembe Kurdele projesiyle 40 binden fazla kadın erken teşhis eğitimi aldı

Erken teşhis, kanserle savaşın en etkin yöntemi. Kanser Haftası olarak ilan edilen 1-7 Nisan döneminde yapılan etkinliklerde de en çok buna dikkat çekiliyor. Fibaemeklilik'in isim hakkını aldığı Pembe Kurdele projesiyle iki yıldır, kadınlara özgü kanser türlerinde (meme ve rahim gibi) erken teşhisin önemiyle ilgili bilinçlendirme çalışmaları yapılıyor. Pembe Kurdele bir yandan da şirketin kadınlara kanser riskine karşı sunduğu bir sigorta ürünü. Pembe Kurdele'yi özel kılan, elde edilen gelirin başta genç kızlar olmak üzere kadınları meme kanseri hakkında bilgilendirmek için kullanılması. Gelirin bir kısmı da AÇEV'e bağışlanıyor.
8 KADINDAN BİRİ MEME KANSERİ
Fibaemeklilik Genel Müdürü Ömer Mert projeye çok inandıklarını, bu nedenle bütçesini poliçe satışlarıyla kısıtlamadıklarını söylüyor. Başta kendi ailesindeki kadınlar olmak üzere meme kanserinde erken teşhisin mucizesine bizzat tanıklık ettiğine vurgu yapan Mert, "Her sekiz kadından biri meme kanserine yakalanıyor. Meme kanserinde tedavi şansı erken teşhisle yüzde 98. İşte biz bu orana talibiz. Kanserle savaşın sigortası olacağız" diyor. Projenin bütçesinin 500 bin lirayı aştığını belirten Mert'e göre bu rakam AÇEV işbirliğinde eğitimlerin Anadolu'ya yayılmasından sonra daha da artacak. İşe meme kanseriyle başlayan proje ekibi bunu diğer kadınlara özgü kanser türleriyle de genişletmek niyetinde. 10 bin liseli kıza meme sağlığı, öz muayenenin nasıl yapılması gerektiği, tedavide izlenecek yollarla ilgili eğitimler verildiğini anlatan Mert, "Projeye hemşire okullarını kattık. Çarpan etkisi çok yüksek oldu" şeklinde konuşuyor.
ERKEKLER HEDİYE ALIYOR
Pembe Kurdele poliçesi satışının 10 bin adedi aştığını söyleyen Ömer Mert, kurumsal alımların da olduğunu belirterek şunları anlatıyor: "Şirketler 8 Mart gibi dönemlerde kadın çalışanlarına bu poliçeyi hediye ediyor. Hem kadınların hayatlarını kurtarıyorlar hem de bir toplum projesine katkıda bulunuyorlar. Öte yandan erkek müşterilerimizin sayısı da çok arttı. Annelerine, eşlerine, kızlarına hediye olarak alanlar var. Bütçemiz poliçe satışıyla kısıtlı değil. Çünkü topluma bir söz verdik. Ne olursa olsun proje bu sürecek."
FLORANCE NIGHTINGALE İLE İŞBİRLİĞİ
İkinci yılında Pembe Kurdele projesine dahil olan Florance Nightingale hastanesinin çalışanları eğitimlerde aktif rol oynuyor. Proje kapsamında tüm eğitim ve tanıtımlarda kadınlara her ayın son perşembe gününde kendilerini muayene ederek erken teşhisin kapılarını aralamaları tavsiye ediliyor. Projenin tanınırlığına en büyük katkılardan biri de sosyal medyada kadınlar arasında yaygın olan Kadınlar Kulübü'nün işbirliğiyle gelmiş. Genel Müdür Ömer Mert, tüm bu eğitim ve farkındalık çalışmalarının dokunduğu kadın sayısının 100 binlere ulaştığını belirtiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.