Son Güncelleme: Pazar 03.04.2016
Lüksün devleri yatırıma geliyor
Dubaili Emaar’ın 2.5 milyar dolarlık yatırımla Çamlıca’da hayata geçirmeye hazırlandığı Emaar Square, yabancı lüks markalarının ilgi odağı oldu. Patek Philippe’ten Gucci’ye onlarca marka AVM’de büyük metrekareli yer kiralıyor
SONBAHARDA AÇILIYOR
Projemizi hızla sürdürüyoruz. AVM'miz sonbaharda açılacak. Konutlar mayısta teslim edilecek, ofisler ise yaz sonu bitiyor. Emaar Square 154 bin metrekarelik alanda 470 mağazasıyla hizmet verecek. AVM için her gün yeni bir markayla sözleşme imzalıyoruz.
Harry Winston, Rolex, Cartier, Patek Philippe, Montblanc, Gucci, Galeries La Fayette, Paul&Shark, Prada, Zegna, Burberry gibi dünyanın lüks devleri AVM'mizde 300- 500 metrekarelik büyük mağazalar açacak. Ayrıca diğer lüks yabancı markalarla da görüşmelerimiz sürüyor. Mağazaların yüzde 87'sini kiraladık. Ancak sadece yabancı markalardan söz etmek yanlış olur. LC Waikiki, Koton, FLO gibi Türk parekendesinin lokomotif markalarıyla da anlaştık.
Yaşanan son olaylar gösterdi ki, terörün sınırı yok. Biz Dubaili bir firma olarak Türkiye'ye uzun vadeli yatırım için geldik, yap-satçı değiliz. Hiçbir şekilde yatırımı yavaşlatma niyetimiz yok. Aksine inşaat çalışmalarına hız verdik. Yabancı markalar da aynı şekilde düşünüyor. Yatırımın sonuna doğru yaklaşırken hemen her gün bir sözleşme imzalıyoruz. Türkiye ekonomisinin son 13 yılda gösterdiği performans ve genç nüfus yatırımı her zaman tetikliyor.
'BAĞDAT CADDESİ'NE RAKİP OLACAĞIZ'
Ozan Balaban, AVM'nin sonbaharda açılmasıyla birlikte Analodu Yakası'nda özellikle Bağdat Caddesi'ne rakip olacaklarını söyledi. Anadolu Yakası'nda oturan tüketicilerin Avrupa Yakası'ndakilere göre ekonomik olarak daha üst seviyede olduğunu belirten Balaban, "Bu bölgedeki potansiyelin farkındayız. Artık nüfus Anadolu'ya doğru kayıyor. Projemizin tamamlanmasıyla birlikte çevre ilçeler, özellikle Üsküdar değerlenecek" dedi. Balaban konutların rezidans özellikli olanlarının büyük oranda Körfez bölgesindeki müşterilere satıldığını söyleyerek, "İstanbul'da hem lüks hem de orta sınıf markaları birleştirerek farklı bir konsept yaratacağız. Müşterilerimizin bir kısmı yabancı olacak. Ancak büyük oranda yerli müşteriyi hedefliyoruz" diye konuştu.
YEME-İÇME VE EĞLENCE ÖNE ÇIKACAK
AVM'de hangi alanlar öne çıkacak?
Emaar Square'de yüzde 20'lik bir alanı yeme-içmeye ayırdık. Bu çok büyük bir oran. Ayrıca çocuklara yönelik 'Discovery Center' açıyoruz. Aileler bize gelip sabahtan akşama kadar vakit geçirebilecek.
EN SON HABERLER
- 1 EPDK'dan akaryakıt için tarife değişikliği!
- 2 Bakanlık duyurdu! Destek programına başvurular başladı: 11 milyon TL'lik ödeme...
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 4 Bakan Bayraktar'dan yeni petrol açıklaması! 42. kuyuda çalışmalar başladı
- 5 EPDK yeni satış fiyatını belirledi! Resmi Gazete'de yayımlandı: Elektrik....
- 6 Lokantalarda KDV usulsüzlüğüne son! İstismarı önleyecek adımlar atıldı: Gelir uzmanları denetime çıktı
- 7 Avrupa’nın en büyük gaz hattına Türk imzası
- 8 T.C. İstanbul Anadolu 29. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
- 9 SDN Summit 2024 İstanbul'da gerçekleştirildi
- 10 İstanbul'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı