Son Güncelleme: Perşembe 07.04.2016
Elektrikli otobüs devrimi
Temsa, yüzde 50’si yerli üretim olan MD9 electriCITY elektrikli şehiriçi otobüsünü tanıttı. Ful şarjla 250 kilometre yol gidebilen otobüsün 65 kişilik yolcu kapasitesi var
İLK ARAÇ ADANA'YA
İlki Adana Belediyesi tarafından satın alınan otobüsün yakıt maliyeti de düşük. Normal bir otobüsün günlük yakıt maliyeti 365 TL iken, elektrikli otobüste bu rakam 100'e kadar iniyor. Araç 5 yılda kendini amorti ediyor.
ABD'YE İHRACAT
Sabancı Holding CEO'su Zafer Kurtul da, Temsa'da bin 700 çalışanın 250'sinin mühendis olduğunu açıklayarak, son dönemde bu kadroyla önemli bir atılım kaydettiklerini belirtti. 60'tan fazla ülkeye ihracat yaptıklarını dile getiren Kurtul, "ABD pazarına önemli bir giriş yaptık. Bu yıl sonunda bin otobüsümüz ABD'de trafikte olacak. Silikon Vadisi'ni Temsa taşıyor" şeklinde konuştu. MD9 electriCITY'nin yüksek potansiyeli olduğunu söyleyen Kurtul, "Özellikle belediyeler için önemli bir ürün ve avantajlı bir ürün" yorumunu yaptı.
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Kacır: KOSGEB şehir şehir gezecek ve girişimci seçmelerine başlayacak
- 2 SMMM'de takvim belli oldu! Resmi Gazete yayımlandı!
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 4 SON DAKİKA: Bakan Işıkhan'dan asgari ücret açıklaması
- 5 Bakan Uraloğlu'dan Sivas-İstanbul YHT seferleri açıklaması
- 6 Bakan Şimşek: KDV artışı yapılmadı! Gıdada istismara geçit verilmeyecek
- 7 TESK Başkanı'ndan düğün sezonu açıklaması: 500 milyar TL'lik katkı...
- 8 Bakan Yumaklı: Etlik Veteriner Enstitüsü'nde yıllık 700 bin test ve analiz yapılıyor
- 9 Türkiye'den Filistin ekonomisine katkı! Bakan Bolat: Taleplerinin ötesinde yükselttik
- 10 Fitch Ratings'ten Türkiye açıklaması: Kredi notuna olumlu yansıyabilir